sunnuntai 31. toukokuuta 2015

MITÄ MULLE KUULUU // EKA LOMAVIIKKO

Sunnuntai-iltaa! 
Mun eka lomaviikko on nyt lusittu. Viikko on tuntunut hurjan pitkältä ja kaikkea siihen on mahtunut.
Tiistaina lähdin Tampereelle pääsykokeisiin. 
Tiistai-iltana kävin katsomassa missä koulu on, ja kauanko sinne kestää kävellä että osaan lähteä tarpeeksi ajoissa matkaan. Lisäksi kävin yksin syömässä, tosin joku random-jamppa yritti väkisten tulla mun mukaan tai mun ois pitänyt mennä sen luo viinille ja rentoutuun, mutta pääsin onneksi eroon siitä :D Oli nimittäin hieman ahdistavaa, en oo tottunut tommoseen käytökseen. 
Itse koe meni ihan hyvin. Pääsin jatkamaan toiseen vaiheeseen ja päivä venyikin aika pitkäksi. Soitto- ja teoriaosuudet menivät aivan hyvin, mutta säveltapailu taisi jäädä nollille, oon vaan niin surkea siinä. 

Käytiin Samulin kanssa myöhäisiltakävelyllä kun oli niin hyvä ja lämmin sää! Muutama räpsy tuli otettua. Muuten onkin kuvailut jääneet vähäksi, tässäkin lähinnä paskoja kamerakuvia. 


Perjantaina lähdin käymään kotona, vaikkei mun ensin pitänyt. Äiti kuitenkin soitti ja sanoi että kotona tarvittais apua, joten päätin lähteä. Olipas se mukavaa olla maalla, ja päästä pitkästä aikaa tekemään lande-juttuja, kuten laskemaan lehmät pihalle, ja keräämään kiviä!
Samalla tuli myös vanhaa yläasteaikaista ystävää nähtyä, kenen kanssa en ole ollut tekemisissä neljään vuoteen! Olin kuulemma yhtä apaattinen kuin yläasteella. Hän puhua pälpätti ja minä kuuntelin, hymähtelin ja nauroin välissä. Siihen oli kuulemma vaikea tottua kun ensimmäisen kerran tapasimme seiskalla. Harmi. 

Minä traktorin raitissa ja hirrrrmuisen söpö pikku töyhtöhyypän poikanen, joka yritti olla piilossa meiltä :3

Lauantaina kävinkin juoksemassa 20 kilsaa. Tarkoitus oli juosta taas tuo 24, mutta päätin kuitenkin lyhentää reittiä, illalla oli suunnitelmissa lähteä baariin ja olisi ihan kiva että jalat kestäisivät joraamisen ja riehumisen.
Illalla otinkin kaverin Ylivieskasta kyytin ja lähdettiin Kokkolaan meille ensin aloittelemaan ja kahdentoista aikoihin Westiin kuuntelemaan bändiä nimeltä Pää Kii.
Ei hitsit että mulla oli hauskaa! Meeri on siitä kiva tyyppi, että hän keksii ja lähtee mukaan kaikkeen hulluun, ja nytkin tuli tehtyä jos minkälaista :D Mä niin kaipaan tuommoista irroittelua, täällä kämpässä tämä elo on usein aika tylsää ja yllätyksetöntä. 


Tän viikon opetus on ollut se, että rankka työ vaatii rankat huvit. Toivottavasti ensi viikolla pääsee takaisin ruotuun.
Treenaaminen on jäänyt muutamaan juoksuun ja oon syönyt joka päivä karkkia! Auttakaa joku mua tän riippuvuuden kanssa! Karkiton kesäkuu vois tehä poikaa..

2 kommenttia:

  1. Hha oli kyllä hubaa, pitäs enemmän käydä siellä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tai mun siellä, kyllähän Ykassaki voi aiheuttaa yleistä pahennusta, tosin siellä voi törmätä helpommin tuttuihin : D

      Poista