keskiviikko 6. toukokuuta 2015

Tampereen ostokset

Viime postauksessa kerroinkin olleeni viikonloppuna luokan kanssa reissussa Tampereella. Sunnuntaina kierreltiin reilu pari tuntia Samulin kanssa kaupoilla. Vaatekaupoilla ei oikeastaan käyty, mulla ei nimittäin ole tarvetta millekään vaatekappaleelle!
Ensiksi käytiin Stockmannilla, josta ostin tämän Schwarzkopfin öljyeliksiirin hiuksille. Oon huomannut aamuisin, että hiusten latvat näyttää tosi kuivilta ja elottomilta, vaikka vasta niitä leikkasinkin. Huvikseni halusin kokeilla jotain öljyä, josko niistä olisi helpotusta. 
Hintaa tällä oli vähän yli yhdeksän euroa, vaikka hyllyssä luki hinnaksi alle 9 €. En sitten kassalla viihtinyt valittaa siitä. Sanotteko te yleensä mitään, jos huomaatte että kassa ottaakin isomman hinnan kuin mitä hyllyssä oli ilmoitettu? Itse haluaisin kovasti, mutta en ikinä kehtaa : D

Stockmannilta mentiinkin Koskikeskukseen. Siellä ainoat liikkeet missä halusin käydä olivat Stadium ja Inter Sport. Inter Sportista ostinkin tuollaisen Casallin putkirullan, joka oli kympin alennuksessa, hinta oli siis 39,90 € ja Stadiumilta juoksuvyön vesipulloilla 19,90€


Molempia näitä oikeastaan tarvitsin. Hieroja alkuvuodesta suositteli mulle putkirullaa tuommoisilla nystyröillä, kun lihakset olivat niin kireällä. 
Pitemmillä juoksumatkoilla mulla ei ole ikinä ollut vettä mukana, koska ei ole mitään mihin sitä laittaa. Taskuissa hölskyvät esineet haittaavat mun juoksua tosi paljon, enkä kyllä ala vesipullo kourassa juoksemaan, joten tuo vyö tuli tarpeeseen. Se tuntui lantiolla hyvän napakalta, eikä noita kaikkia vesipulloja tarvitse täyttää, riittää varmasti jos ottaa vaikka yhden tai kaksi pulloa mukaan, niin ei ylimääräistä painoa kerry lenkin ajaksi. Pieneen taskuun saa vaikka avaimet, siitäkin plussaa. Mun juoksuhousuissa ei nimittäin ole taskuja avaimia varten. Nyt kun vaan pääsisi testailmaan vyön toimivuutta käytännössä, nuha meinaa vaivata vieläkin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti