sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

Pitsaa, dippivihanneksia ja juhlat

Siinäpä mun viikonloppu pähkinänkuoressa.

Perjantaina heti töiden jälkeen kaahasin Kokkolaan ukon luokse. Meinasi olla jo vähän ikävä. Kivaa oli kun sai viettää koko viikonlopun ukkelin kanssa. 

Perjantai oli pitsapäivä, illalla katsottiin Ace Ventura 2 kera dippivihannesten.

 Mun pitsaan tuli broileria (hunajamarinoitu ei oikein sopinut siihen..), punasipulia, persikkaa ja muutama feta.


Lauantaina lähdin aamupäivästä äitin kyydillä Vaasaan serkkuni valmistujaisiin. Oli oikeen mukava käydä siellä, heillä oli tosi hyvällä maulla sisustettu iso kämppä! 
Siitä kämpästä intoutuneena katseltiin Samulin kanssa uutta kämppää Kokkolasta. Lauantai-iltana laitettiin kolmeen paikkaan viestiä, ja keskiviikkona ollaan jo mennossa katsomaan yhtä ehdokasta. Nopeaa toimintaa etten sanoisi! Toivottavasti on kiva, ja pääsisi pian muuttopuuhiin.

Tämän näköisenä juhliin. Aika järkyttävät muuten nuo mun siniset silmänaluset xD Kello viiden herätykset ovat tehneet tehtävänsä...
Mua ärsyttää suunnattomasti, että mun kasvot on ihan eriväriset kuin muu iho. Siis muutenkin, meikkaus vaan lisää värieroa. Mun naama on jotenki tosi punainen, ja meikkaus korostaa punaisuutta. Tiiä sitte mitä tämän naaman kanssa voisi tehdä, iholla on kuitenkin sen verran epäpuhtauksia ettei ilman meikkiä voi mennä. Muita jotka kärsivät punanaamaisuudesta?

Sunnuntai meni rennosti, kaupungilla käytiin pyörähtään Inter Sportissa ja H&M:llä, sekä Kahvipuun terassilla juomaan jääteet, vedet lisukkeineen.
Pian pitikin lähteä kotia kohti! 

Ps. Jatkan opiskelua Kokkolassa musiikkipedagogiksi.

8 kommenttia:

  1. Harmi että käynti Vaasassa jäi lyhyeksi, olisi ollut mukava nähdä pitkästä aikaa :) Toivottavasti kämppä jota menette katsomaan olisi passeli! Onnittelut uudesta opiskelupaikasta, onneksi paikkakunta ei vaihdu niin muuttokin sujuu helpommin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä :/ oon kyllä samulille puhunu että jos elokuussa piipahettais siellä, mut saa nähä miten saajaan aikaseks xp ja kiitos, vähä kyllä hirvitti jos oisin Tampereelle joutunu mutta onneks en :D

      Poista
  2. Hmm jotain punasuutta peittäviä tuotteita varmaa kantsii hankkia jos se tuntuu ongelmalta :o Mullaki posket punottelee välillä mut meikkivoide ku meikkivoide peittää sen tosi hyvin... Entä jos sun meikkivoide on liian punasävyistä? Ku yleesä puhutaa et on keltapohjasia ja punapohjasia meikkivoiteita nii jos sun pitäis kokeilla jotain keltasempaa tai jotain :D Heh joo kosmetiikkafriikki täälä moi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos tarkasti kattoo, niin ehkä tuo mun meikkivoide on vähän punertavaa. Pitää varmaan ostaa seuraavaks semmonen CC-voide eikös ne oo jotain semmosia color correcting tuotteita, jotka ehkä mahdollisesti saattais peittää punaisuutta? Onko sulla ehdotta jotain keltapohjaista meikkivoidetta?

      Poista
    2. Hmm mää en ite oo niin hirveen tarkkaan kattonu ees sitä sävyä kuhan on tarpeeks vaalee ku se on mulla se ongelma et kaikki meikkivoiteet on liian tummia! Ja mun mielestä ne vaaleimmat sävyt on usein punapohjasia... Mut semmonen Vichyn Dermablend-meikkivoide oli kyllä tosi keltanen, se vaan et niitä saa vaan apteekista ja maksaa 30e... :S Mutta se Lumenen CC-voide on ihan älyttömän kehuttua että varmaan sitä kannattaa kokeilla! Munki tietääkseni ne CC:t korjaa sitä ihon sävyä :D Aattelin iteki sitä kokeilla seuraavaksi...!

      Poista
    3. Joo mä jo kävin ostaan lumenen cc-voiteen ku oli alennuksessa! Heti halusin kokeilla sitä, ja ainakin yhden köyttökerran jälkeen se tuntuu hyvältä, on mulle sopivan vaalea, sopivan peottävä eikä näyttänyt punaiselta. Se vaan että purkki oli kauhean pieni ja kallis, melkeen 17€ ilman alennusta.

      Poista
  3. Onnittelut opiskelupaikasta! :)

    VastaaPoista