keskiviikko 3. kesäkuuta 2015

Toukokuun treenit

Toukokuun liikunnat koostuivat pääasiassa kävelystä, kun aamukävelyistä tuli se juttu. 
Nuha vaivasi sen verran, etten raskaampaa liikuntaa viihtinyt tehdä.
Puolessa välissä kuuta alkoi tympäiseen ja uhosinkin monessa otteessa, että ens viikolla lähtee.
Muutaman viikon tauon jälkeen juoksu on ollut hidasta. Kunto on huonontunut huomattavasti. On tosi harmi, että kesä on melkolailla pilaalla, kun alkutalvesta/-keväästä olen joutunut olemaan kaksi kuukautta juoksematta. Sen takia kunto ei ole huipussaan ajatellen kesän juoksutapahtumia. Mutta ei voi mitään, sitten hävitään ja hävetään :D

Puurovinkki numero 2: keitä puuro neljän viljan hiutaleista, lisää kiehuvaan puuroon/veteen 1 rkl pellavarouhetta ja 2 rkl kuivattuja hedelmiä.

Viikko 18: tällä viikolla kerkesi toukokuussa olla vain kolme päivää, joten ainoaksi liikunnaksi jäi 38 minuuttia rullaluistelua.

Viikko 19: Kävelyä 3 h 11 min, kuntosalilla 2 h 12 min, pyöräilyä 31 min. 

Viikko 20: Kävelyä 4 h, kuntosalilla 1h 10 min, rullaluistelua 48 min, kotijumppa 26 min.

Viikko 21: Kävelyä 1 h 56 min, kuntosalilla 36 min, juoksua 5 h 10 min / 46 km, kotijumppaa 25 min.

Viikko 22: Juoksua 4h 15 min / 38 km.


Olen kyllä tyytyväinen kuukauden liikuntamääriin tuntia/viikko. Varmaan koskaan ole liikkunut noin montaa tuntia viikossa. Mutta oli aikaa, kun koulu oli lähestulkoon loppunut.
Saa nähdä mitä kesäkuussa tapahtuu, luulen että liikun vain kerran päivässä, kun työtkin alkavat.
Pitää pitää peukut pystyssä, että pystyisin juosta läpi kesän!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti