maanantai 29. kesäkuuta 2015

Treenikatsaus viikkoon 26

Viikon 26 piti olla juoksuton viikko. Torstaina huomasin, että kisa jonka luulin olevan 30.7 olikin 30.6. Jaiks! Tottakai mä haluan lähteä kokeileen kuntoa, ja kehittämään sitä kuntoa kisaan ku kisaan. 

Olin kyllä ihan jäissä siinä kun mietin, minkälaiset treenit mun nyt kannattais tähän tehdä. Kyseessä on siis 4,1 kilsan matka. Juoksukirjasta katsoin Coopperin treeniohjelman viimeisen viikon, tai viimeisen viiden päivän treenit, ja päätin tehdä ne. Kevyitä treenejä olivat, joten saapa nyt nähä mitä mulle käy tiistaina! 


Maanantai: Kävelyä 40 min / 3,7 km.

Tiistai: Kotitreeni 40 min. Treeni koostui kolmesta osiosta, 1. osio: Sammakkohypyt 30 sek, 1 min tauko, askelkyykky (oikeasti mäkiveto mutta minä jaksanut mitään mäkiä lähteä etsimään) 30 sec, 1 min tauko. Sarja toistui kolmesti.
2. osio: Maksimaalinen punnerrussarja ( tein 12 naistenpunnerrusta ja siitä suoraan jatkoin miesten punnerruksia niin monta ku jaksoin), 1 min tauko, soutu etunojassa kahvakuulan kanssa, 1 min tauko. Sarja toistui kolmesti.
3. osio: Ojentapunnerrus penkkiä vasten, 30 sek tauko, vipunosto kylkimakuulla, 30 sek tauko. Sarja toistui kolmesti.

Keskiviikko: Pyöräilyä 27 min.

Torstai: Vatsalihastreeni 13 min. Hölkkää 56 min / 8 km 7'04 min / km.

Perjantai: Lepo.

Lauantai: Juoksutreeni noin 35 min. Ensin lämmittelyksi rullaluistellen kentälle ja venyttelyt yhteensä 9 min, sitten 14 min koordinaatioharjoituksia, viimeiseksi 6 x 100 metrin vedot kisavauhdilla. Jäähdyttely rullaluistellen takaisin kotiin.

Sunnuntai: Hölkkää 42 min / 6 km, sisälsi 3 x 100 metrin vetoja, 7'04 min / km. Venyttelyt 30 min, jalkojen rullausta 20 min.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti