maanantai 13. heinäkuuta 2015

Treenikatsaus viikkoon 28

Viime viikko oli oikein hyvä liikunnan kannalta. Tosin lepopäiviä ei montaa kertynyt, on niin paljon kaikkea mitä haluan harrastaa. Nyt kesäisin kerran viikossa pesäpalloa, haluan käydä juoksemassa neljästi viikossa ja ihanteellista olisi jos voisin vielä tehdä lihaskuntoa kolmena päivänä. 

Nyt on penikat kyllä sen verran kipeät, että tämän viikon ajattelin olla juoksematta. Keskiviikkona aion käydä juoksemassa Alavieska lenkin, joka ei ole mikään kisa, vain tapahtuma jossa voi kulkea reitin joko juosten tai kävellen. Vähän kyllä ärsyttää, että tiedän suurin piiretin mistä reitti kulkee, tai ainakin luulen tietäväni, mutta en tiedä yhtään kuinka pitkä se on. Mutta kysymällähän se selviää. Olisi niin helpompi vain henkisesti valmistautua tapahtumaan kuin tapahtumaan mitä enemmän siitä tietää etukäteen. Mä kun ainakin olen niin kova jännittämään... 


Maanantai: Pesäpalloa 1 h 25 min, verkat pyöräillen noin 25 min. Lisäksi venyttelyä ja rullailua. 

Tiistai: Core-treeni kahvakuulaa apuna käyttäen 31 min. Kävelyä 3,7 km / 35 min. Rullailua.

Keskiviikko: Juoksua 8 km / 42 min, 5'13 min / km.

Torstai: Hölkkää 5 km / 36 min, 7'09 min / km. Core-treeni 20 min.

Perjantai: Lepo.

Lauantai: Hölkkää 5 km / 35 min, 6'59 min / km, Core 19 min.

Sunnuntai: Juoksua 16 km / 1h 33 min. Rullausta 20 min.

Kyllä huomasi sunnuntaina, etten ole pitkään aikaan juossut pitkää reipasvauhtista lenkkiä. Tavoite oli pitää nopeus 5'30 min/km, mutta siihen en aivan päässyt. Ajattelin, että jos syksymmällä kävisin kokeileen puolikasta jossain, joten pitänee noita pitkiä vk-treenejä alkaa tehdä vähän enemmän!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti