tiistai 21. heinäkuuta 2015

Treenikatsaus viikkoon 29

Viime viikon pidin yhtä lenkkiä lukuunottamatta juoksuttomana. Vasemman jalan säären sisäosa on taas ollut sen verran kipeä, että pakko oli taukoa pitää. Jalka on kipeä vaikken juoksisikaan, sillä päivisin tulee töissä käveltyä niin paljon, että jalka ei saa lepoa ollenkaan. 

Aion varmaankin seuraavat pari kuukautta mennä joka toinen viikko juoksua, joka toinen pyöräilyä -menetelmällä. Juoksukauden päätteeksi sitten pitempi juoksutauko. 

Kuva We heart it

Olen yrittänyt kesän olla stressaamatta syömisiä ym. mutta tällä viikolla ja varsinkin jäätävän mässyviikonlopun jälkeen on kyllä hieman inhottanut katsoa peiliin. Tänään uskaltauduin käymään puntarilla, ja painoa on tullut kesän aikana lisää noin 1,5 kg, joka ei kuulosta paljolta, mutta selvästi näkyy pienessä kropassani. En kuitenkaan aio muuttaa syömisiä loppukesästä, syksymmällä ajattelin olla pari kuukautta jonkinmoisella "dieetillä" mutta saa nyt nähdä. 

Maanantai: Pesäpalloa 80 min, kuntopiiri 1 h, verkat pyöräillen 24 min, jalkojen rullausta reilu 20 min.

Tiistai: Kevyttä pyöräilyä 66 min / 20 km.

Keskiviikko: Alavieska-lenkki 7,8 km / 38 min. Olisi pitänyt vielä 200 metriä juosta, niin olisin saanut varmasti 8 kilsaa juostua alle 5 min/km! Olis tullut varmaan enkka. 

Torstai: Kevyttä pyöräilyä 30 min.

Perjantai: Core-treeni 36 min.

Lauantai: Lepo.

Sunnuntai: Pyöräilyä 30 min. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti