tiistai 28. heinäkuuta 2015

Treenikatsaus viikkoon 30

Eipä oo tullut päivitettyä blogiakaan viikkoon. Mulla oli viime viikolla kolmen päivän vapaat, mutta käytin sen ihan kaikkeen muuhun kuin kamera kädessä kulkemiseen tai postausten suunnitteluun.
Nyt on sitten vastapainona kuuden päivän työputki meneillään, ja sen jälkeen yhden vapaapäivän jälkeen seitsemän päivän putki. Onko ees laillista että 14 päivän aikana on vaan yks vapaa?? No okei, ei pidä valittaa mun vanhemmilla on joka päivä töitä..
 
Mutta liikkua mä sentään jonkin verran olen työpäivien jälkeen jaksanut.
Viime viikolle tosin sattuivat koko vuoden surkeimmat juoksut.. Askel oli tosi raskas kaikilla lenkeillä, syke korkealla, juoksuasento tuntui huonolta, väsytti... Yksinkertaisesti juoksu ei tuntunut millään tasolla hyvältä! Se ei sitten yhtään innostanut lähtemään lenkille. Kolmesti jaksoin lenksulle raahautua, yksi jäi välistä. 

Kuva we heart it

Maanantai: Lihaskunto circuit noin 1 h, verkat pyöräillen noin 23 min.

Tiistai: Lepo.

Keskiviikko: Hölkkää 35 min/ 5 km, 6'59 min/km, core-treeni kahvakuulaa apuna käyttäen 18 min.

Torstai: Juoksua 46 min / 8 km, 5'46 min / km.

Perjantai: Hölkkää 5,1 km/36 min, 7'09 min/km.

Lauantai: Core-treeni 35 min.

Sunnuntai: Lepo.

PS. Mulla on ikävä hiihtämistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti