keskiviikko 12. elokuuta 2015

Liebster Award- challenge

Jeij, sain pitkästä aikaa haasteen :) Mä rakastan vastata haasteisiin, joten jos sulla on joskus haaste, muttet tiedä kenet haastaa, niin mut saa aina haastaa!
 ASIAAN! Elikkäs kiitos Eeva haasteesta! 
 Lisäksi liitän tähän haasteeseen viisi mua tällä hetkellä inspiroivaa kuvaa. 

1. Mistä haaveilet juuri nyt?
  Tämän hetkinen haave siintää kauas tulevaisuuteen. Haaveilen tulevaisuudesta, jossa mulla ois: hyvä terveys, aviomies, 1800-luvun tyylinen maalaistalo maaseudulla, mutta ei liian kaukana palveluista, puutarha josta löytyis kasvimaa, omenapuita, mansikkapenkki, marjapensaita... Kissa, koira, ehkä lampaita, työpaikka jossa viihdyn, rahaa niin että pääsee välillä ulkomaille.. Sellaiset vaatimattomat haaveet mulla :D 

2. Mikä on sinun guilty pleasure?
Hmmm, varmaan se kun odottaa viikonloppua kuin kuuta nousevaa, että pääsee hakemaan kaupasta paljon mässyä ja vetämään kunnon överit! Tosin jälkeenpäin ja seuraavana aamuna monesti miettii kannattiko...


3. Kehen samaistut eniten: Pikku Myyhyn, Niiskuneitiin vai Muumimammaan? Perustele.
 Eiköhän se ole tuo Pikky Myy, sillä ollaan molemmat pieniä, äijämäisiä ja kamalia riiviöitä! 

4. Koetko olevasi onnellinen? Perustele.
 Thoudellakin! Kaikista eniten mut tekee onnelliseksi rakkaus. Oon niin onnellinen, että saan seurustella ja elää yhteistä elämää niin ihanan miehen kanssa <3 



5. Mikä on bravuurisi?
Itsetehdyt Snickers-patukat. 

6. Mitkä ovat viisi parasta asiaa kuluneessa kesässä?
Oivoi, vaikea keksiä niin monta :D Mut tässä tulee: 1. On saanut rentoutua kunnolla. 2. Olen pystynyt liikkumaan semipaljon. 3. Olen saanut viettää kesän maaseudulla. 4. Mun rakas kissa <3 5. Kaikkia kamalia ötököitä on ollut vähän! 



7. Miten kuvailisit itseäsi viisi vuotta sitten neljällä sanalla?
 Nolo wannabe kovis rämäpää.

8. Jos joutuisit vaihtamaan etunimesi, minkä valitsisisit? Perustele.
 Tää on paha. Tää on niin paha, että joutuis miettimään kuukauden päivät, enneku tietäisin minkä niminen haluaisin olla loppuelämäni, joten jätän tän tyhjäks. 



9. Mikä oli lempilelusi lapsena?
Ei mulla tainnut olla lempilelua, ne oli kaikki samanarvoisia.

10. Twitter, Instragram vai Facebook?
Tää on myös ihan tosi paha, Facebookin ja Instagramin väliltä. Oon tällä hetkellä tosi koukuttunut Instragramiin, mutta facebookin kautta pystyy juttelemaan toisille... Ja Facebookissa on kaikki tutut, joten se.  



11. Montako lukematonta sähköpostia sinulla on tällä hetkellä?
Ei yhtään! Mulla tulee puhelimeen kaikki sähköpostit, joten tarkastan ne heti kun huomaan ilmoituksen uudesta postista.

Haastan sinut, joka tämän luit, ja jos sinun blogillasi on alle 200 lukijaa! 

1. Kiitä sinut nimennyttä bloggaajaa, ja laita linkki hänen blogiinsa.
2. Vastaa sinut nimenneen bloggaajan 11 kysymykseen.
3. Nimeä ja linkkaa 11 Liebster Award -haasteen ansaitsevaa blogia, joilla on alle 200 lukijaa.
4. Keksi 11 uutta kysymystä nimetyille.

Kysymykset jos joku innostuu: 
1. Mikä on sun tapasi tyhjentää pää, nollata ajatuksesi?
2. Viimeisin asia, josta innostuit? 
3. Mitä vaatetta et pukisi päällesi? 
4. Mitä himoitset? 
5. Viimeisin asia, josta liikutuit?
6. Mitä söit tänään aamupalaksi?
7. Mikä saa sinut suuttumaan? 
8. Mikä oli lapsena parasta?
9. Mikä herkku on ylitse muiden? 
10. Mikä on lempijuhlapyhäsi ja miksi?
11. Elämässä parasta tällä hetkellä on...? 

Muistathan tulla linkkaamaan mulle blogisi, jos teit tämän haasteen, luen mielelläni vastauksesi! 
 

2 kommenttia: