maanantai 3. elokuuta 2015

Treenikatsaus viikkoon 31

Viime viikon aerobiset tein kipeiden penikoiden takia pyöräillen. Yhden lenkin, joka edelliseltä viikolta jäi välistä, kävin juoksemassa. Ja ette arvaa mitä mulle sillä lenkillä tapahtui.... Nyrjäytin TAAS mun vasemman jalan samalla tavalla kuin keväällä. En yhtä pahasti kuitenkaan, sillä pystyin joten kuten juoksemaan vielä 6 kilsaa takaisin kotiin. Mutta kipiä on jalkapöydän ulkosyrjä ollut... Kävelemään olen pystynyt mutta juoksusta ei puhettakaan.. Että saapa nähdä miten käy mun syksyn puolikkaan haaveiden. Pitikin sattua just nyt! 

Muuten viikon ainoa juoksulenkki tuntui hyvältä. Kyllä täällä maalla on vaan niin paljon parempi juosta kuin kaupungissa. Kyseessä oli 12 kilsaa, jonka ajattelin juosta niin, että kuusi kilsaa yhteen suuntaan reippaan kovaa ja takaisin kuusi kilsaa kovempaa. Mutta puolen välin nyrjähdyksen takia en pystynyt juoksemaan yhtään kovempaa. Kuitenkin sain juostua lenkin alle 70 minuutin, mitä ihmettelen kyllä suuresti, sen verran hitaampaa tuntui viimeiset 6 kilsaa menevän.



Maanantai: Lihaskuntocircuit 55 min, verryyttelyt pyöräillen 23 min.

Tiistai: Kevyttä pyöräilyä 21,3 km / 70 min.

Keskiviikko: Lepo.

Torstai: Juoksu 12 km / 67 min, 5'36 min / km. Lämmittelynä 5 x n. 60m kiihdytys. Jäähdyttely 1700m hölkkää. 

Perjantai: Core 42 min.

Lauantai: Pyöräilyä kovaa 16 km / 40 min.

Sunnuntai: Lepo.

2 kommenttia:

  1. Moi! Mun blogista löytyis sulle haastetta, käyhän kurkkaamassa :)

    http://nuoruustanssi.blogspot.fi/2015/08/challenge.html

    VastaaPoista