maanantai 17. elokuuta 2015

Treenikatsaus viikkoon 33

Viime treeniviikko alkoi kahdella lepopäivällä ja venyttelyillä. En tuntenut oloani sunnuntain 26 kilsan lenkin jälkeen väsyneeksi, mutta arvelin lepopäivien kuitenkin tekevän hyvää. Ihmeen vähän kehossa tuntui pitkä lenkki. En muista, että lihakset olisivat olleet erityisen kireinä, eikä jalkoihin, edes penikoihin, sattunut. Olo oli hyvin levännyt. Ehkä kompressiosukista siis oli jotain apua! 

Viikko oli muutenkin kevyempi sisältäen kaksi kevyttä vitosta ja kaksi rentoa kasia. Sunnuntaina yhdistin kaksi lenkkiä yhdeksi ja juoksin ensin rennosti kahdeksan kilsaa ja loppuun hölkkäilin viisi. 
Rennot lenkit on kyllä ihania, kaikista parhaita. Ne eivät ole niin puuduttavan tylsiä ja aikaavieviä kuin kevyet hölkkälenkit. Kevyiden lenkkien jälkeen edes fiilis ei ole kovin kummoinen, sellainen "no tuo nyt oli vaan tuommonen peruslenkki, ei edes tunnu siltä että jotain tuli tehtyä".
Kovat lenkit sitten saattaa tuntua pahalta ja monesti sitä ajatteleekin, että joko tämä kidutus loppuu. Mutta niiden jälkeen on kyllä voittajafiilis. Pahalta pitää välillä tuntua, että kehitystä tapahtuu. 
Rennoilla lenkeillä nauttii koko sydämestään juoksusta, juoksu tuntuu parhaimmalta, tuntee että juoksu tekee hyvää myös mielelle. Lenkin jälkeen on hymy kasvoilla pitkään. Ihanaa että saan juosta! 

Kuva Weheart it, yllätysyllätys.
 
Maanantai: Venyttelyä 30 min, rullailua 30 min.
Tiistai: Venyttelyä 13 min.
Keskiviikko: Hölkkää 5,1 km / 37 min, 7'19 min/km.
Torstai: Rentoa juoksua 8 km / 48 min, 6'00 min/km, HIIT-treeni 14 min.
Perjantai: Lepo.
Lauantai: kevyen kevyttä rullaluistelua 42 min / 8,2 km, HIIT-treeni 13 min.
Sunnuntai: Juoksua 13 km, rento 8 km / 52 min, 6'27 min/km + kevyt 5 km / 35 min, 7'04 min/km.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti