keskiviikko 2. syyskuuta 2015

Elokuun treenikatsaus

Elokuussa nautin todella kotiseudulla juoksemisesta. Juoksu tuntui niin mahtavalta ja sujuvan paremmin maaseutumaisemissa kuin kaupungissa. 
Elokuulta muistuu mieleen elämäni pisin lenkki, 26,3 km, jonka hölköttelin kevyesti. Ensi vuonna on hyvä lähteä tuosta taas matkaa kasvattamaan. 
Myös Ähtärin reissun luontopolut sekä eka kisapuolimaraton ovat mielessä elokuulta.

Osa treeneistä tuli tehtyä pyörän päällä, kun penikat taas kipuilivat.

Kuten jo aiemmin sanoin aion pitää nyt noin kahden kuukauden juoksutauon keskittyen terveellisesti syömiseen, sokeririippuvuudesta irtipääsemiseen ja lihaskunnon parantamiseen. Marraskuussa ( hui tää vuosi loppuu pian! ) aloitan uudella juoksuohjelmalla, mikälisikäli koulun puolesta on aikaa juosta. 

 
 Ensi vuodelle olen miettinyt hieman tavoitteita, ja kyllä. Maraton kiinnostaisi. Jos vaan talven ja kevään treenit menee hyvin, voisin vakavissani harkita ilmoittautuvani Helsinkiin johonkin juoksutapahtumaan koettamaan ekaa maratonia. Jos totta puhutaan niin haaveilin maratonia jo tälle vuodelle, mutta en olisi kyllä ollut valmis siihen vielä. Ehkä sitten vuoden päästä vanhempana, viisaampana ja parempi kuntoisena. Ja sori muuten nämä surkeat puhelinkuvat, ehkä mulla on myös ensi vuonna parempi puhelin paremmalla kameralla! 



Vk 31 (la-su): Pyöräilyä 16 km / 40 min

Vk 32: Pyöräilyä 36,55 km / 1h 47 min,
lihaskuntoa 1 h 27 min,
hölkkää 26,3 km / 2h 57 min.

Vk 33: Juoksua 21,1 km / 2 h 17 min,
lihaskuntoa 27 min, 
rullaluistelua 42 min.

Vk 34: Lihaskuntoa 1h 9 min,
Pyöräilyä 26 min,
Kävelyä 1h + luontoreitit Ähtärissä.
Juoksua 18 km / 2 h.

Vk 35: Lihaskuntoa 30 min, spinning 30 min,
Juoksua 26,1 km / 2 h 32 min.
Kävelyä 50 min.
+ Seuraavan viikon maanantaina kävelyä 25 min. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti