maanantai 7. syyskuuta 2015

Treenikatsaus viikkoon 36

Osallistuin viime viikolla tehokiinteytyskurssille. Se maksoi vain 49 € ja kestää viisi viikkoa, treenejä on kahdesti viikossa. Alkuun tehtiin pieni kuntotesti, sekä kehonkoostumusmittaukset, jotka eivät kyllä täysin luotettavaa lukua antaneet treenin jälkeen. Sen kummempaa analyysia en mittauksesta halunnut, mutta mielenkiintoista on nähdä, tapahtuuko viidessä viikossa muutoksia. 
Tähän mennessä meillä on ollut vain se alun kuntotesti + kesivartalotreeni ja torstain kahvakuulatreeni, jonka ansioista jalat olivat viikonlopun yli tosi kipeet, eikä kävelemisestä meinannut tulla mitään. Noiden treenien lisäksi olen harrastanut kevyttä aerobista, ja ajatellut tekeväni vielä yhden kevyemmän lihaskuntotreenin. Tällaisella setillä mennään seuraavat viisi viikkoa! Vähän on noi aerobiset takunneet, kun pyöräilystä en niin pidä, ja kävely on liian hidasta, koko ajan tekisi mieli alkaa juosta että pääsisi nopeampaa kotiin :D 


Maanantai: Kävelyä 25 min.
Tiistai: Keskivartalotreeni 25 min, sisältäen 5 min lämmittelyn.
Sähly 55 min.
Keskiviikko: Venyttely 30 min.
Torstai: Kahvakuulatreeni 53 min, sisältäen 5 minuutin alku- ja loppuverryttelyn. 
Perjantai: Kävely 52 min.
Lauantai: 300:n sadan toiston jumppa 19 min, josta 9 min alku- ja loppuverryttelyt (25 punnerrusta, 75 haarahyppyä, 50 vuorikiipeilijää, 50 saksihyppyä, 50 kyykkyhyppyä, 50 vatsarutistusta, ei taukoja, kokeile!) 
Sunnuntai: Kävelyä 51 min.

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa mielenkiintoiselta tuo kiinteytysjuttu, oispa tääläki tommosia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kivaa vaihtelua nuot ryhmätunnit, kun on tottunut yksin aina treenaan. Tuo oli yhden kuntosalin järjestämä juttu, jonka bongasin kun kävin niiden avoimien ovien päivillä. Että kannattaa varmaan katsella Ylivieskan kuntosalien nettisivuilta, nekin voi järjestää vastaavaa!

      Poista