maanantai 14. syyskuuta 2015

Treenikatsaus viikkoon 37

Eipä siltä syysflunssalta sitten vältytty.. Tänään oli kirjaimellisesti sellanen olo ku ois jyrän alle jäänyt, kurkku kipiä, imusolmukkeet kaulalla (?) kipeät, korva kipeä, alaselkä kipeä, polvet kipeät, pää kipeä... Kuumetta ei kuitenkaan varsinaisesti ollut, joten päätin mennä kouluun. Harmittaa, koska nyt en pääse tehokiinteytykseen (ellen sitten ole tyhmä ja mene särkylääkkeen voimalla...), ja sinne todellakin haluaisin mennä koska se niin vähän aikaa kestää ja olen niistä treeneistä kuitenkin maksanut. 

Juoksemaankin tekisi mieli. Kävin viikonloppuna hankkimassa Inter Sportista itselleni foot balance -pohjalliset, eli just mun jalan mallin mukaan tehdyt, kun ne olivat tarjouksessa 45 €. Niitä tekisi mieli kovasti jo juoksussa kokeilla, sillä jalka-analyysissä näkyi,että mulla on hieman ylipronaatiota, joka saattaa aiheutta penikoiden kipeytymistä. Lisäksi juoksujalkaa alkoi vipattaan Ruotsi-Suomi maaottelua katsoessa. Ai että mulla on ikävä niitä aikoja kun olin hyvä juoksemaan. Ja ikävä kasisatasta! Pitää koittaa käydä syksymmällä juoksemassa se, josko vielä pääsis edes alle kolmen minuutin. Voipi olla että mun kahden kuukauden juoksutauko jää kuukauden tauoksi ;)

 Kuva weheartit

Viime viikolla tuli liikuttua niin vähä että ihan ärsyttää: 
Maanantai: Lepo.
Tiistai: Bodypump tyylinen jumppa koko keholle painottaen jalkoja 41 min.
Keskiviikko: Pyöräilyä 11 km / 35 min.
Torstai: Spinning 45 min.
Perjantai: kotijumppa 27 min. 
La-su: Lepo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti