maanantai 28. syyskuuta 2015

Treenikatsaus viikkoon 39

Viime viikko meni liikunnan osalta kevyesti, sillä ajasta meinasi olla puute, ja sitten kun olisi ollut aikaa niin ei löytynyt jaksamista. 
Tällä viikolla aion liikkua sitten enemmän, ja uskon että se onnistuu, intoa ainakin löytyy. Viime yönä päätin, että juoksukausi alkaa taas kun kuu vaihtuu! Olen niin innoissani! Onhan tässä neljä viikkoa tullut levätty juoksusta. Ajattelin aloitaa kevyellä kuuden viikon puolimaratonille tähtäävällä harjoitteluohjelmalla. Harmi, ettei alkutalvesta varmaan mitään kisoja missään ole, mutta ei se mitään. Voihan sen puolikkaan yksinäänkin juosta, vaikka paljon tylsempää se on.


Maanantai: Runner's stretch Yoogaiasta 19 min.
 
Tiistai: Bodypump tyylinen jumppa koko keholle painottaen persettä 45 min, sisältäen venyttelyn. Joogaa urheilijoille Yoogaiasta 30 min.
 
Keskiviikko: Lepo.
 
Torstai: Keskivartalotreeni 19 min, spinning 25 min, keskisyke 161, huippu- 190.
Rentoutusharjoitus Yoogaista 20 min.
 
Perjantai: Lepo.
 
Lauantai: Kävelyä 35 min.
 
Sunnuntai: Lepo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti