sunnuntai 4. lokakuuta 2015

Kuulumisia

Äh, miks tää blogitekstien alottaminen on aina yhtä vaikeaa ku otsikon keksiminen? 

Tarkoitus oli tulla kertomaan vähän mun kuulumisia. 
Koulu on lähtenyt oikeen mukavasti käyntiin. Ens viikon jälkeen onki jo syysloma, hui mihin tää aika menee? 
Oppiaineita mulla ei paljon ole tässä jaksossa ollut, ehkä jopa yksi ainoa kiitos Konsalla käytyjen kurssien. Soitettavaa senkin puolesta on, omat soolokappaleet, kahden lied-parin kappaleet, vapaasäestys... Lisäksi mulla on kaksi oppilasta! 
Toinen on mun ikänen ja toinen 13-vuotias. On kyllä tosi kivaa opettaa. Vähän ehkä on semmonen olo, että hallitsenkohan mä tätä soitinta vieläkään tarpeeksi, ja osaankohan antaa oikeita neuvoja. Välillä on myös vaikea keksiä tunnille tekemistä, kun molemmilla on pitkät 45 minuutin tunnit. 


Viikonloppuna herkuteltiin muunmuassa banoffeella. Ohje löytyy täältä. Ostin jo valmiiksi karamellisoitua kondensoitua maitoa, niin ei tarvinnut mitään alkaa keitteleen. 

Juoksunkin aloitin tällä viikolla. Hieman tahkealta on tuntunut. Sykkeet ovat ihan hullun korkeilla. Tiedä sitten johtuuko se huonontuneesta kunnosta, vai aikaisesta treeniajasta, onko mulla kenties joku tauti, vai mitä. Mutta mutta, ehkä se tästä pikku hiljaa. 


 Viikonloppu meni rauhallisissa merkeissä. Ei oikeesti tehty mitään! Mut ihan hyvä niin.
Hyvää alkavaa viikkoa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti