keskiviikko 14. lokakuuta 2015

Lomashoppailut

Eilen tiistaina käytiin ukkelin kanssa Oulussa vähä shoppashoppa. Halusin käydä uudessa Ideaparkissa, ja sieltä en raaskinut ostaa muuta kuin H&M:ltä lyhyen treenitopin, t-paidan ja puuvillaisen ruutupaidan.


Muuta en sitte löytänytkään koko Oulunreissulta, vaikka myös keskustassa käytiin pyörimässä.  Kauppuri 5:ssä käytiin syömään ja olin ehkä mun vege hamppariin pettynyt, se oli melko kuivaa, mut ranskalaiset oli kyllä hyviä! 

Entäs nää kengät sit.
Huomasin nää Niken Flex trainer 5:set Oulun Top Sportissa, jollain random-kortilla, joka mulla jostain syystä on, alennuksessa 45 €, alkuperäisen hinnan ollessa 77€. Mut eiköhän just mun koko ollu menny! Olin niiin pettynyt, koska nämä oli rakkautta ensisilmäyksellä. 

Seuraavana päivänä lähdin Ylivieskaan metsästämään samaisia kenkiä, InterSportissa ei ollut, Prismassa oli 80€, mutta ainoa 37,5 koko oli hitusen liian iso ja muut kengät oli sit vielä isompia. Siinä sitten pähkäilin pitkään, että ostanko vai uskallanko lähteä käymään vielä Sportiassa sillä uhalla että joku tulee ja vie just sen mun koon. Lopulta piilotin kengät (xD) ja lähdin käymään Sportiassa. Kyllä kannatti, sillä siellä oli kengät tarjouksessa 60 euroa ja vielä se mun 36,5 kokoki löyty!! Olin niiin onnellinen, maailman täydellisimmät salikengät, ja ne on nyt mun!

Niin nätit, eikö?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti