keskiviikko 4. marraskuuta 2015

Marraskuun livbox

Mun piti ensin tulla kirjoittamaan meidän pikku patikkaretkestä, mutta kun livbox saapui postiin, päätin ottaa sen ensiksi käsittelyyn.

Paketti sisältöineen...


Tässä tuotteet! Kuvasta puttuvat Head&Shouldersin hilseshampoo, jonka ukko jo nappasi, sekä Calvin Kleinin hajuvesinäyte.

Tämä on tosiaan mun toinen livbox, ja olin tämän kanssa ihan yhtä innoissani kun ensimmäisen kanssa. Tästä ei tosin löytynyt mun toivomiani (eli tarvitsemiani) päivävoidetta ja jalkavoidetta. Tietty tuota BB-voidetta voi käyttää päivävoiteen tapaan, mutta mielummin käyttäisin päivävoiteen ja meikkivoiteen erillisinä tuotteina. Tuo meikinpoistoaine on ehkä vähän turha, koska harvoin tulee käytettyä sitä, ja mulla on lisäksi just tuota samaa ainetta kaapissa melkein täysi pullo. Hiusöljy ei myöskään pääse pian testiin, kun edellisiä hoitoaineita ja iso pullo hiusöljyä löytyy jo valmiiksi kotoa. 

Mä saan viettää tänään laatuaikaa itseni kanssa, kun ukko lähti kotiinsa yöksi. 
Mun illan plääni eli how to chill out à la Kirsi:
  •  Hyvän mielen hölkkälenkki
  •  Lenkin jälkeen venyttelyt ja sauna päälle
  • levitä hiuksiin naamio saunan ajaksi
  • kuori koko kroppa saunassa, levitä kasvoille naamio
  •  lue kivoja blogeja samalla odottan Ben & Jerrys -jäätelön sulamista
  • pistä leffa pyörimään kun benkku on pehmennyt lusikoitavaksi!
Täydellistä siihen asti kun pitää mennä yksin nukkumaan eli pelkäämään josko möröt tulee ja syö :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti