maanantai 30. marraskuuta 2015

Treenikatsaus viikkoon 48

Takana on toinen viikko kuukaudessa kuntoon -ohjelmaa, ja vielä tuntuu ainakin hyvältä. Peiliin katsoessa huomaa turvonneen olemuksen hävinneen, lihaskuntotreeniä tehdessä huomaa että jaksaa paremmin kuin viime viikolla. Pari ikävää juttua on kuitenkin tullut vastaan, yksi niistä on maitorahka. Hyi hel*etti että se on pahaa! 
Toinen on se, että en saa pidettyä näppejäni kurissa herkuista :( Ajattelin, että yhden repsahduksen sallin itselleni per viikko, mutta kyllä noita repsahduksia on tapahtunut muutama viikkoon.. Kolmas ikävä juttu on juoksukunnon rapistuminen. Pk-lenkin vauhti on tippunut hurjasti, ja on nyt yli 8 min/km. En huomaa että vauhti olisi hidastunut, joten ehkä sykemittari taas sekoilee tai sitten ei.
Viime viikolla sählyssä huomasin myös kuinka huonossa kunnossa olen. Kymmenen minuutin juoksemisen jälkeen olin jo ihan poikki. Kentällä ollessa vilkuilin välillä sykemittaria ja se näytti aina yli 180 tai 190. Maalissa ja vaihdossa olessa syke laski kyllä nopeasti alle 140. Mutta tällä hetkellä on tarkoituksena parantaa lihaskuntoa ja ikävä kyllä se tapahtuu nyt juoksukunnon ylläpidon/kehittämisen kustannuksella.


Maanantai: Lihaskuntoa 28 min.
Tiistai: Sähly 50 min, keskisyke 174, maksimi 195.
Keskiviikko: Lepo.
Torstai: Lihaskunto 26 min.
Perjantai: Hölkkää 6,7 km / 55 min.
Lauantai: Lihaskuntoa 27 min.
Sunnuntai: Lepo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti