torstai 17. joulukuuta 2015

Joulukalenteri 17. luukku: Vanhoja kuvia minusta

Tällä kertaa joulukalenterissa ajattelin julkaista vanhoja kuvia minusta. Harmi kun en vaan jaksanut skannata kuvia koneelle, joten nämä ovat epäselviä kuvista otettuja kuvia. Enemmänkin olisin voinut vanhoja kuvia metsästää, mutta koitetaan pärjätä näillä. Voinhan myös tehdä part kakkosen jos muut ideat loppuvat.

" Virvon varvon tuoreeks terveeks, tulevaks vuodeks..." 
Pääsiäinen on ollut aina joulun jälkeen mun lemppari juhla. Kuvassa taidan olla ensimmäisiä kertoja menossa yksin (?) virpomaan. Eli olisinko tässä jotain kuusi? En muistanut ottaa ylös kuvien kehitysvuosia! 

Talvi on myös ollut mun lempparivuodenaika syksyn ohella pienestä pitäen. Tykkäsin hurjasti laskea mäkeä myös vähän vanhempana, ja hiihtämisestä toki, sekä lumiukkojen tekemisestä. Tekisin vieläkin jos tulisi tarpeeksi lunta. 

Oikeanpuolimmaisessa kuvassa taidan olla menossa joko eskariin tai ekaluokalle ensimmäistä päivää. 
Vasemmanpuolimmainen kuva on otettu mummulla, kun kävin esittelemässä koulun vappujuhlan naamiaisasuani. Olin (yritin olla) Peppi Pitkätossu :P


Ylhäällä vasen: Näin jostain lastenohjelmasta, kun siinä tehtiin kirjoista tuollainen rinki, sitten sisällä istui se lastenohjelman tyyppi ja valitsi aina yhden kirjan ja luki sen. Jostain syystä otin idean ohjelmasta omaan käyttöön. Vanhemmat olivat aivan ihmeissään mistä tuon olin keksinyt, mutta näkivät myöhemmin sen ohjelman, josta olin idean pongannut. 

Hihii!

Siinäpä ne, mitäs tykkäsitte tällaisesta postauksesta? :)

2 kommenttia: