lauantai 19. joulukuuta 2015

Joulukalenteri 19. luukku: Joulun sisustusinspis

Olen jo päättänyt, että kun mulla on oma talo, sisustan sen jouluisin käyttäen kahden värin yhdistelmiä: perinteinen puna-kultainen, tunnelmallinen sini-hopea ja moderni musta-valkoinen. Vuosittain väriyhdistelmiä vaihdellen. 
Meidän kämpän joulukoristelu on jäänyt vain jouluvaloihin, koska kämppä on vaan niin pieni, ettei sinne mahdu mitään koristeita!
Olen kuitenkin jonkin verran käynyt läpi Pinterestin ja WHI:n sisustuskuvia, ja tässä niistä pari kivaa ideaa.


Paperitähdistä on nykyää iso valikoima, itseltäni yksi musta-valkoinen löytyy, mutta liikaahan ei voi koskaan olla ainakin jos on iso talo.


Luonnonkuusi on mun kodissa ehdoton must, en välitä muovisista yhtään. Kerrostalossa sen ymmärtää, mutta omakotitalossa nounou minulle. 



Oon tosi ihastunut näihin kynttiläjuttuihin, olis niin kivoja! Sopisi myös kullan ja valkoisen värisenä.

Ah musta himmeli, joskus vielä väkerrän tuommoisen. 

Tykkään myös kynttilöitä tarjottimella -asetelmista. 


Pidän myös luonnonmateriaalien käytöstä sisustuksessa. 

Kuva täältä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti