tiistai 8. joulukuuta 2015

Joulukalenterin 8. luukku: Joulukuun Livbox


Eilen, mun synttäripäivänä by the way, saapui viimeinen Livboxini. Oli hauskaa kun sain avata edes yhden paketin synttäripäivänäni. Paketin sisältö ei tosin ehkä ollut kauheasti mua miellyttävä. 


Paras juttu boxissa tai olla tuo suklaa, heheh.
Laatikosta tuli taas hammastahnaa. Toissa boxissa tuli sitä myös. Meillä ei enää edes käytetä Colgatea, koska kuulin jostain villin huhun että sen merkin tahnoissa tai jossakin tahnassa on jotain syöpää aiheuttavaa ainetta. 


Natusanin käsivoide tuntui tehokkaalta kun sitä vähän kokeilin, mutta se joutuu vielä odottamaan nykyisen loppumista. 
Palmoliven kuoriva suihkugeeli ei myöskään pääse vielä käyttöön.

 Ja taas hilseshampoota. Sitäkin tuli viime- tai toissaboxissa. Tämä menee ukon käyttöön, itselläni kun ei ole hilseilevä päänahka.
Tuo säälittävän kokoinen näytetuubi on jotain yö-/päivävoidetta (oon tosi hyvin perehtynyt näihin tuotteisiin). Kokeilin sitä illalla ja se jätti jotenkin tosi kireän ja tahmaisen tunteen iholle, joten en ostaisi omaan käyttöön. Muistaakseni on myös kauhean kallista.


Hiusvalkki oli ehkä suurin pettymys. Minulla kun on ohuet ja vaaleat hiukset, tuollainen tumman ruskea näkyy helposti läpi. Onneksi sain sen annettua kaverille.
Laveran luonnonkosmetiikkatuote oli monilla varmaan bloxin odotetuin tuote. Hieman kyllä petyin tuosta huulikiillosta. Olen yrittänyt päästä eroon huulikiilloistani, koska ne jättää huulille inhottavan tahman ja tuulella hiukset aina tartuu huuliin kiinni. Mielummin käytän huulipunia.

Boxin arvosana 2 / 5.

Tähän päättyi mun Livbox kokeilu. Jäi sinänsä ihan hyvä fiilis. Voisin joskus kokeilla uudelleen kolmen kuukauden tilausta (hintaa vähän yli 50 €). Kuukausittain en tuota haluaisi minulle ilmestyvän, koska boxissa näyttää tulevan paljon samanlaisia tuotteita tiheään tahtiin. Mutta ehkä ensi vuonna kun ylimääräinen raha polttelee voisin sijoittaa sen tuohon. Oli tosi kiva fiilis päästä postista hakemaan pakettia ja avata mitä sieltä tällä kertaa löytyy.

3 kommenttia: