perjantai 1. tammikuuta 2016

Happy New Year!

Huih, se olis vuosi 2016! 
Eilen koitin kuvata raketteja, joita mun veli kavereineen ampui. Vaikeaa oli, kun tuuli niin paljon ja raketit lensivät mihin sattuu, eli usein kameralle tarttui vain puolikas räjähdyksestä. Mutta muutamasta kokonaisesta onnistui saada jonkinmoinen kuva. 

Mun kameran pisteet myös nousi, kun löysin siitä bulb-asetuksen! Sitä siis käytin näissä rakettikuvissa. Huomaan muuten näissä isoissa kuvissa että tarkennus ei ole oikein onnistunut, mutta no can do! Ens vuonna paremmin sitten toivottavasti. 

Mun vuoden vaihde meni kotona syöden, macaronseja leipoen ja raketteja kuvaten, illemmalla menin sitten Kalajolle mökille. Itse olin auton ratissa tällä kertaa. Aamulla oli kyllä ihan samanlaiset olot kuin jos olisin juonut. Pää kipee, joka paikkaa kolottaa, väsyttää. On se rankkaa näköjään selvinpäinkin.



Mä en tällä kertaa tehnyt kummempia lupauksia, kuin että miettiä mitä mä haluan ja tehdä mitä mä haluan. Joskus ukon takia jää moni asia tekemättä, tuntuu ettei yksin osaa tehdä mitään, edes kaupassa käydä. Kun tekee mieli kahvilaan, menen kahvilaan. Kun tekee mieli ulos syömään, menen ulos syömään. Kun tekee mieli hotelliin yöksi, menen hotelliin yöksi. Kun tekee mieli risteilylle, menen risteilylle. Kun tekee mieli kaljalle, menen kaljalle. Vaikka sitten yksin.

2 kommenttia:

  1. Mää taas tykkään tehä asioita paljo yksin. Varsinki keällä! Se on mukavaa ku saa olla omassa rauhassa eikä mennä kenenkään mukana :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toisaalta joo on kiva tehdä asioita yksin ainakin jos oon kotona käymässä. Kokkolassa musta taas on tullu niin riippuvainen samulista etten vaan osaa olla yksin! Sitte mua ärsyttää ku Samuli tekee paljo juttuja sen kavereiden kanssa tai käy yksin keikoilla Helsingissä tai jotain ja mä taas en osaa tai uskalla tehdä yksin eikä mulla oo kokkolassa kavereita joiden kanssa tehdä :D siispä pitää opetella yksin tekeen juttuja että voisin tehdä niitä juttuja joita MÄ haluan.

      Poista