keskiviikko 6. tammikuuta 2016

Katsaus joulukuun treeneihin

Joulukuussa panostin ehkä enemmän lihaskuntoon. Aerobista tein kahdesti viikossa, sähly oli aika rankkaa, ja toisen lenkin tein kevyesti. Sykkeiden kanssa oli ja on taas ongelmia, kuten jo viime postauksessa kerroinkin. Lyhyesti sanottuna siis vauhti on tippunut, mutta syke noussut. 
Joulukuussa pääsin testaamaan uusia kenkiä sekä uutta sykemittaria. Kengät on ihan ok, ei samanlaisia "ei vitsi nää on maailman parhaat lenkkarit!" -fiiliksiä herättänyt kun vuosi sitten ostamani Asicset, mutta eiköhän noilla huonommilla säillä juokse. 


Aika kökkö maku on jäänyt joulukuun juoksuista suuhun noiden sykkeiden takia. Mutta ehkä se tästä kun pääsee taas enemmän juoksemaan. 


Joululomalla olen myös innostunut leuanveto-ohjelmasta. Saan maksimissaan kaksi leukaa vedettyä, ja nyt olen puolitoista viikkoa tehnyt kuminauhaleuanvetoja, jarruttavia leuanvetoja, roikkumisia... Huomenna on viimeinen päivä kun olen kotona ja katson sitten jaksanko vetää useamman leuan kuin kaksi.

Viikko 49: Lihaskuntoa 66 min, säbää 53 min, hölkkää 75 min, lisäksi venyttelyä ja rullailua. 

Viikko 50: Lihaskuntoa 134 min, säbää 50 min, kävelyä 30 min, lisäksi venyttelyä. 

Viikko 51: Hölkkää 80 min, kävelyä 37 min, ja lihaskuntoa 15 min. 

Viikko 52: Lihaskuntoa 104 min, hölkkää 60 min, kävelyä 59 min, lisäksi venyttelyä ja rullailua. 

Viikko 53: Hölkkää 45 min ja lihaskuntoa 25 min.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti