sunnuntai 3. tammikuuta 2016

Shopping haul

Keskiviikkona käytiin Oulussa tsekkaan alet. Kerrankin kävi niin että tein lähes pelkkiä alelöytöjä. Yleensä kauppoihin mentäessä alennuksessa on just ne rumimmat ryysyt tai koot lähtee siitä largesta ylöspäin. Äiti antoi mulle hänen Inter Sportin 70 € lahjakortin, jonka käytin kokonaan.
 T-paita ja toppi urheiluun, Pro Touchin t-paita 5,90€, Niken toppi 19,90€.
SmartShaker 9,90€. Oon jo pitkään miettinyt smarshakerin ostoa ja nyt sen ostin. Mulla noita vesipulloja kyllä alkaa olemaan vaikka muille jakaa, mutta ei sellaista jonka pohjaan saa kamaa, esim pähkinöitä, salikaapin avaimen...
Heijastinliivi 14,90€. Oon kotona ollessa käyttänyt semmosta perus heijastinliiviäsäkkiä. Muilla juoksijoilla olen nähnyt noita pieniä liivejä, ja se on varmasti paljon käytännöllisempi ja mukavampi lenkillä. Sattuipa hyvä tuuri, että sain just viimesen pienen koon. 
Zeropoint kompressiosäärystimet 26,90€. Hyväksi havaitut keltaiset säärystimet sai parikseen tumman violetit. 
Mades käsivoide herkullisen näköisessä tuubissa Citymarketista 1,50€.
Lumenen Natural Code -ripsiväri 6€ Citymarketista.
Polar M400 -sykemittari, josta voisin tehdä oman postauksen, 199€ (aiemmin ostettu). 


Ootteko te tehneet hyviä alelöytöjä? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti