perjantai 29. tammikuuta 2016

The reasons I cried

Ootte varmaan nähneet netissä kuvan, jossa mies oli listannut ylös kaikki asiat, joiden takia hänen vaimonsa oli itkenyt.
Mä ajattelin tehdä saman blogin puolella koska mulla on tapana itkeskellä paljon ja usein pienistäkin asioista. Eli olen tämän tammikuun ajan kirjoittanut ylös syyt miksi itkin. Tässä ne ovat: 

* Oli ikävä kotiin

* Itkin ainakin kolme kertaa siksi, että oli mun kissaa ikävä



* Katsoin Anna Karenina -elokuvan. Vitsi se on hyvä, varsinki se vaaleakikkurainen viiksimies UH jostain oudosta syystä niin kuuma. Kattokaa se elokuva!

* Katsoin viimeisen Hercule Poirot -elokuvan.

* Itkin kun kamariorkesteri soitti Erkki Melartinin Juhlamarssin eli tän: 

* Supernaturalin vanhoja tuottareita ei ollut tullut takaisin Netflixiin.

* Olin hemmetin väsynyt ja olisi pitänyt tehdä paljon asioita 



* Katsoin corgi-videoita Instagramista ja ne oli niin söpöjä, HALUAN OMAN KORKKI-KOIRAN NYT!! 

* Kesätyöt. Mistähän niitä taas repäisis?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti