maanantai 11. tammikuuta 2016

Treenikatsaus viikkoon 1

Viime viikon pakkaset eivät ainakaan minun liikkumisiin vaikuttaneet. Muokkailin treeniohjelmaani niin, että kovimpina pakkaspäivinä tein lihaskuntoa.
Olen asettanut itselleni pakkasrajaksi ulkona liikkumiselle 15 astetta. Sanotaan että talvijuoksu on vain pukeutumiskysymys. Nojoo toki, mutta itse en halua rasittaa keuhkoja liian kylmällä juoksemalla. Lisäksi kylmä ilma ja liukkaat tiet nostavat sykettä enemmän eikä kylmällä kannata tehdä kovia treenejä.

Viikonloppuna koitin käydä hiihtämässäkin. Tulin kuitenkin tulokseen että odotan mielummin lisää lunta, kuin menen pilaamaan suksiani Kokkolan laduille. Sen verran Santahaan ladulla maa pilkotti ohuen lumipeitteen alta että suksien puolesta hirvitti. Ehkä ne hiihtokelit vielä joskus tulee...

Kuva weheartit.

Maanantai: Supersarja 1 + leuanvetoja 31 min, josta 4 min alkuverkkaa.
Tiistai: Hölkkää 5,2 km / 45 min.
Keskiviikko: Lepo.
Torstai: Supersarja 2 26 min, josta 7 min verkkoja.
Perjantai: Supersarja 1 22 min, josta 4 min verkkoja.
Lauantai: Hiihtoa 39 min.
Sunnuntai: Hiihtoa 13 min, lisäksi pyöräilyä 4 km. Venyttelyä ja rullailua yhteensä 30 min.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti