maanantai 8. helmikuuta 2016

Iloinen perjantai

Perjantaina sattui tapahtuma, jollaisia mulle ei usein tuppaa tapahtumaan. 
Päätin mennä kysymään parturista, josko pääsisin leikkauttamaan hiuksiani ilman ajanvarausta ja onnistuihan se. Hiustenleikkuun loppupuolella kampaaja kysyi mitä opiskelen. Kerroin opiskelevani musiikkipedagogiksi ja soitan pianoa. Sattumalta hänen kahden lapsen soitonopettaja oli juuri lopettanut ja kampaaja kysyi voisinko minä alkaa opettamaan hänen 5- ja 7-vuotiaita lapsiaan. Eipä siinä osannut kieltäytyä hyvästä kokemuksesta ja ylimääräisestä taskurahasta. Myös seuraava asiakas oli höristänyt korviaan ja kertoi, että hänen lapsensakin haluaisi aloittaa pianotunnit. Ja näin olin saanut kaksikymmentä minuuttisen hiustenleikkuun aikana kolme uutta oppilasta! Hassua, että kerrankin minä olin oikeassa paikassa oikeaan aikaan! Edes hiusten lyhentyminen ei haitannut niin paljoa. Parin kyyneleen verran, muttei enempää.
 Kattokaa nyt kuin lyhyet ne on! Omapahan on vikani kun olin päästänyt hiukseni niin huonoon kuntoon. Kampaaja olisi vielä vähän enemmänkin halunut napsaista.. Mutta pääasiahan kuitenkin on, että hiukset näyttävät hyväkuntoisilta. 

Ostin viime viikolla aivan ihania neilikoita (?) Halpa Hallista. Nämä on ollut mulla kohta viikon ja vieläkin hyvännäköisiä! Kerrankin leikkokukka joka kestää hyvänä pitempään kuin kaksi päivää. Plus nää on tosi nätit :) Voin kyllä suositella neilikoita jos haluat piristää asuntosi ilmettä värikkäillä kukilla. Hintaakin alle 5 euroa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti