sunnuntai 21. helmikuuta 2016

Treenikatsaus viikkoon 7

Ei ole treenikatsausta tullut pariin viikkoon. Koulua on niin myöhään, etten oikeasti tiedä missä välissä kerkeän liikkua. Ja sitten kun kerkeäisin niin on surkia keli (eli melkein joka päivä täällä Kokkolassa) ettei pääse hiihtään. Ja tiedättekö mitä. Mua ei yhtään, EI YHTÄÄN, huvita mennä lenkille. Jotenki ahistaa ajatus juoksemisesta. Haluaisin jo olla hyvässä kunnossa ja päästä kisoihin, mutta treenaminen ei kiinnosta. Noh, ehkä se tästä kunhan nuo lumet alkaa sulaan. Hiihtoloman jälkeen on kyllä pakko aloittaa lenkkeily jos mielin kesällä kisoihin. 

Näinpä! 
Olen yrittänyt nyt liikkua viikossa neljästi, yhdesti tekisin lihaskuntoa ja kolmesti hiihtäisin. Mites se kuluneella viikolla onnistui...

Maanantai: Lihaskuntoa 11 min.

Tiistai: Hiihtoa 7 km / 34 min. Kilometri lämmittelyä, sitten 4 x 1 km vedot, välissä minuutin lepo. Loppuun 2 km jäähdyttelyä.
1. veto: 4min 10s. keskisyke 171, huippu- 182.
2. veto: 3 min 57 s.  keskisyke 179/187.
3. veto: 3 min 53 s. 182/193.
4. veto: 3 min 42 s. 186/195.

Keskiviikko: Lepo.

Torstai: Hiihtoa 56 min, puolessa välissä 6 x 100m vetoja.

Perjantai: Lepo 
 
Lauantai: Kävelyä 34 min / 3,7 km. 

Sunnuntai: Lepo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti