maanantai 21. maaliskuuta 2016

Treenikatsaus viikkoon 11

Juokseminen on ihanaa! Juoksukärpänen on selvästi puraissut ja hyvä niin. Ei ole edes ikävä hiihtämistä ;) Sen verran fiiliksissä olen juoksemisesta, että ilmoitin itseni jo ensimmäiseen kisaan! 2.4 olis tiedossa Toholammilla talvimaraton, jossa on mahdollista juosta maraton, puolikas tai 7,9 km. Arvaatteko mihin itteni ilmoitin? No 7,9 kilsalle ja vielä hölkkäsarjaan :D Kiitos noista hölkkäsarjoista, sen verran kovia aikoja oli edellisenä vuonna kasin matkoilla juostu, että en varsinaiseen naisten sarjaan kehtaa lähteä näyttämään juoksukenkiäni. Muutenkin ajattelin ottaa kisan enemminkin treenin kannalta kuin varsinaisena kisana. Toivottavasti pysyisin nyt terveenä, kun juuri osallistumismaksunkin maksoin. 

 Kuva weheartit

Viime viikon treenit menivät aivan kivasti. Peruskestävyystreeninä oli 60 minuuttinen, jonka puolessa välissä tein 6 x100m rentoja vetoja sekä tasavauhtinen 75 min.
Vauhtikestävyystreeninä oli 4 x 1km vedot minuutin kävelypalautuksella. Kilsavauhdin vedoissa pyrin pitämään samana, mitä ajattelin juosta sen kasin Toholammilla eli 5'30. Vedot tuntuivat hyviltä, tosin ajat olivat 5'03 ja 5'18 välissä. 

Maanantai: Lepo.
Tiistai: Lihaskuntotreeni 18 min.
Keskiviikko: Hölkkää 8,5km / 60 min. Välissä 6 x 100 m vetoja.
Torstai: Juoksu 28 min / 4,8 km. Alkuun 500m lämmittelyä, sitten 4 x 1km minuutin kävelypalautuksilla.
1) 5min 3s., keksisyke 174, maksimi- 186.
2) 5 min, 18 s., 176 / 185.
3) 5 min 14s., 179 / 187.
4) 5 min 5s., 183 / 194. 
Perjantai: Venyttelyä 30 min.
Lauantai: Lepo.
Sunnuntai: Hölkkää 10,1 km / 75 min. Rullailua foam rollerilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti