maanantai 28. maaliskuuta 2016

Treenikatsaus viikoon 12

Viime viikolla tein samat treenit kuin edellisellä, tosin vähän kevyempinä. Viikolla oli vähän nuhainen olo, mutta ei onneksi iskenyt tautia päälle. 
60 minuttisella pklla tein 8 x 100 metrin vetoja, mutta paljon rauhallisempia kuin viime viikolla. 4 x 1 km vedot olivat myös hitaampia kuin viimeksi, tällä kertaa siinä 5'30 pintaan. 
Tällä hetkellä kolme lenkkiä viikkoon tuntuu hyvältä. Vasemman jalan pohkeen sisäsyrjässä tuntuu kipua, mutta siedettävästi. Joka lenkillä ei edes tunnu mitään. Mulla ei edes olisi aikaa useampiin lenkkeihin, kun nytkin vasta loppuviikosta pääsen tekemään ensimmäisen lenkin. Että tällä erää mennään näin, toivottavasti se riittää kehittämään kuntoa :) 

Kuva weheart it

Maanantai: Lihaskuntotreeni 11 min.

Tiistai ja keskiviikko: Lepo.

Torstai: Hölkkää 8,5 km / 60 min, välissä 8 x 100 rentoja vetoja.

Perjantai: 4x 1 km vetoja minuutin kävelypalautuksella. Alkuun 500 metriä hölkkää
1) 5min 21s, keskisyke 170 / maksimi- 180.
2)  5min 30s, 173 / 180.
3) 5 min 27s, 173 / 180.
4) 5min 18s, 177 / 191.

Lauantai: Venyttelyä.

Sunnuntai: Kävelyä 59 min / 5,1km.  Hölkkää 10,2 km / 75 min.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti