maanantai 18. huhtikuuta 2016

Treenikatsaus viikkoon 15

Viimeisiä viikkoja viedään mun tämän hetkisestä juoksuohjelmasta. Vielä tämä viikko ja ensi viikolla pitäisi juosta coopper.. Vähän jänskättää miten sen kanssa käy!

Lauantaina olisi taas kisat tiedossa mutta en ole varma uskallanko mennä sinne. Matkana on 11,6 kilsaa, enkä yhtään osaa arvioida kauanko mulla mahtaisi mennä aikaa siinä. Kyseessä on siis pienet kisat, osanottajia ei paljon, mutta kovia aikoja on viime vuosina juostu. Nyt sitten ajattelen että jään kuitenkin viimeiseksi :D Ei saisi ajatella niin, tai mitä sitten jos jäisinkin viimeiseksi. Musta tuntuu, että kisoissa käymällä kunto kohoaa nopeiten. Viimeinen ilmoittautumispäivä on huomenna, mutta taidan jättää ilmoittautumatta vielä ja katsoa vasta lauantaina miltä tuntuu, lähdenkö juoksemaan. 

Viime viikon treenit menivät kuitenkin hyvin, tuntuu että kunto kipuaa pienin askelin koko ajan ylöspäin. Pk-lenkkinä jolkottelin tuntiin 9 kilsaa sadan metrin vetoineen ja sunnuntaina ihanan raikkaassa sateen jälkeisessä säässä 50 minuuttisen lenkin. Vk:na jälleen kilsan vetoja, tällä kertaa kolme kappaletta ja hieman kovempaan vauhtiin kuin aiemmin juoksemani 4x1km.


Maanantai: Lihaskuntotreeni 11 min.
Tiistai: Kävelyä 35 min, venyttelyä.
Keskiviikko: Hölkkää 9 km / 1 h, välissä 8 x 100m reipasta vetoa.
Torstai: 3 x 1 km vedot. Alkuun ja loppuun kilsat verkkoja.
1. veto) 4 min 27s, keskisyke 182 / huippusyke 186.
2) 4 min 20 s, 180 / 190.
3) 4 min 10 s, 184 / 196.
Pe - La : lepoa.
Sunnuntai: Hölkkää 7,1 km / 50 min, lihaskuntotreeni 11 min.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti