maanantai 11. huhtikuuta 2016

Treenkatsaus viikkoon 14

Viime viikolla tein samanlaisia treenejä kuin edellisellä, kisoja lukuunottamatta tietysti. Nyt juoksu tuntui kulkevan paremmin kuin viikko sitten - sykkeet olivat aavistuksen matalammat, mutta vauhdit kovemmat. Ainoastaan penikat on asia, joka harmittaa. Nyt nimittäin molemmissa jaloissa on kipua juostessa.. Onneksi kylmägeeli tuo helpotusta. Pitäisi jaksaa useammin myös rullailla jalkoja. Saa nähdä pääsenkö ikinä tästä vaivasta. 

Kuva weheartit

Uudet juoksukengätki taitaa joutua ostamaan kesällä jos saan kesätöitä. Hieman alkaa nykyiset tossut tuntua linttaanjuostuilta, vaikka ovat olleet käytössä vasta hieman yli vuoden. 

Maanantai: Lihaskuntotreeni 12 min, 30 min kävely.

Tiistai: Lepo.

Keskiviikko: hölkkää 8,55 km / 59 min, puolessa välissä 8 x 100m reipasta vetoa. 

Torstai: Lepo.

Perjantai: Edellisen viikon tyyliin 800 ja 400 metrin vetoja.
800m:
1) 4 min 1s, keskisyke 172 / maksimi 180.
2) 4 min 5s, 175 / 185.
3) 4 min 2s, 172 / 180.

400m
1) 1 min 48s, 171 / 188.
2) 1 min 40s, 173 / 186.
3) 1 min 33s, 181 / 196.

Lauantai: Lepo.

Sunnuntai: hölkkää 10,1 km / 73 min.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti