sunnuntai 10. huhtikuuta 2016

Vuosipäivä

Tällä viikolla vietettiin Samulin kanssa meidän kolmatta vuosipäivää! 
Huhhuh, kylläpä nuo kolme vuotta on kulunut nopeaa, kaikenlaista ollaan yhdessä keretty tehdä. Molemmille tämä on pisin suhde ja on kiva että ollaan toistemme ekat avopuolisot. 
Näiden kolmen vuoden aikana olen oppinut paljon tärkeitä asioita, esim. Jimi Hendrix oli musta, Pringlesit pitää syödä kovera puoli ylöspäin ja mitä väriläiskät kaljatölkin pohjassa tarkoittaa. Lisäksi olen oppinut paljon itsestäni lähinnä näiden yhdessä asuttujen vuosien aikana. Samuli on ainoa henkilö, jonka kanssa voin olla täysin oma itseni ja jolle kerron aina kaiken. Samulin on sekä mun poikaystävä, että paras kaverini. Samuli on mulle täydellinen poikaystävä, sillä hänestä ei tarvitse olla mustasukkainen (mitä hyvin helposti olen), häneen voi luottaa, hän ei käy biletysbaareissa, hänellä on mukavia ystäviä, hän haluaa herkutella mun kanssa ja hän pitää samanlaisista asioita kuin minä. 

 Sain viikolla oikein kukkia ja suklaata :3 Tätä ei usein tapahdu! 

Vuosipäivänä käytiin romanttisesti Amarillossa syömässä kunnon mätöt ja minä leivoin kakun. 


hahaa, Samuli arvostaa ku tää kuva löytyy nyt täältäkin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti