maanantai 2. toukokuuta 2016

Treenikatsaus viikkoon 17 ja Cooperin testi

Viime viikolla oli viimeinen viikko kuuden viikon treeniohjelmasta, joka alkoi cooperin testillä ja päättyi cooperin testiin. Ennen ohjelmaa juoksin cooperissa 2500m ja nyt 2800m. Aiemmin olen juossut saman verran muistaakseni lukion ekalla ja 2800m onkin pisin matka, jonka olen cooperissa juossut. Olin kyllä tosi yllättynyt, että sain noinkin paljon juostua. Tiesin kyllä että tulos paranee mutta en ihan noin paljon kuitenkaan uskonut :D

Tässä olen hieman panikoinut, nimittäin ensi viikon perjantaina olisi tiedossa puolimaraton! Menneet treenit eivät kyllä kauheasti olleet puolikkaalle valmistavia, mutta luotan peruskuntooni että maalin pitäisi päästä. Lähinnä pitempien lenkkien puute mietityttää, mutta vauhtikestävyyttä tein kyllä mukavasti. 



Maanantai: Lihaskuntotreeni 11 min.
Tiistai: Lepo.
Keskiviikko: Hölkkää 20 min / 3,2 km. 15 min pk:ta, jonka jälkeen 4 x 80 metrin kiihdytyksiä. Lihaskuntotreeni 15 min.
Torstai: Hölkkää 45 min / 6,7 km. Välissä 4 x 100 metrin rentoja vetoja. 
Perjantai: Pyöräilyä 37 min. 
Lauantai: Cooper 2800m. Alkuun ja loppuun verkkaa kilsat. 
Sunnuntai: Lepo.

2 kommenttia:

  1. Hitsi haluaisin itsekin tuon Polarin mittarin mutta on tällaiseen onnettomaan ranteeseen aivan liian iso :(


    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih :( tämä on kyllä ollut tosi kiva mittari. Rannekkeessa on reikiä kyllä koko pituudella, että tiukalle sen saa. Tietysti jos ranne on kovin ohut voi kello näyttää järkäleeltä :/

      Poista