sunnuntai 29. toukokuuta 2016

Viime päivinä...

...olen saanut viettää kesälomaa, nyt ihan virallista sellaista! Keskiviikkona oli viimeinen tunti kansantanssia ja siihen loppui mun kouluvuosi. 
Torstaina oli Konservatorion ja amkin musiikinopiskelijoiden yhteiset tanssiaiset, joissa oltiin ukon kanssa. Oli kyllä kivat juhlat! Oli erilaista tanssimusaa kansanmusiikista Michael Jacksoniin, buffetpöytää ja ohjelmaa. Tosi kiva aloitus lomalle. 

Perjantaina ajoin kotiin ottamaan mun veljestä ylioppilaskuvat. Maalla oon tehnyt landejuttuja, ottanut arskaa ja liikkunut. Vielä pari päivää laiskottelen kotona ja sitten palaan taas pariksi päiväksi Kokkolaan ukkelin luo. Ihanaa kun tässä saa vielä pari viikkoa ihan vain lomailla! Mulla on semmonen kutina, että tästä kesästä on tulossa hyvä...

Tuska-lehmä toivottaa teille mukavaa alkavaa viikkoa ja kesäkuuta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti