sunnuntai 26. kesäkuuta 2016

Meidän juhannus

Me vietimme juhannuksen maalla. Onneksi minulla ja ukolla oli molemmilla koko juhannus vapaata. Saatiin rentoutua ihan rauhassa. Vaikka nyt tuntuu, että kolmen päivän viikonloppu vierähti aivan liian nopeaa ohi.
Torstaina pääsin töistä vähän ennen kolmea ja siinä pakattiin auto ja lähdettiin ajeleen Kalajoelle ukon äidin luokse. Ensimmäisenä oli pakko päästä mun lempparikahvilaan, Siiriin. Olen ennenkin sanonut, ja sanon vieläkin, käykää siellä jos vierailette Kalajoella. Paras kahvila ikinä! 

Kahvin jälkeen kävin lenkillä pururadalla, saunottiin ja grillattiin. Perjantaina käytiin päivällä kävelemässä sama lenkki, jonka oli edellisenä iltana juossut. Meillä oli kameratkin mukana, mutta kuvia ei montaa tallentunut, sillä Samulia kiusasi sääsket ja minä pelkäsin, että muurahaiset kipittää mun kenkiin :D Kärsin aivan hirveästä muurahaispelosta. Hyi ne on kamalia otuksia. 

 Perjantaina mentiin mun kotiin. Meillä lähinnä nautittiin hyvästä säästä ulkona oleillen ja grillaillen. Koitettiin illalla ottaa jo perinteeksi muodostunut juhannuksen Trivial Pursuit -kamppailu, muttei jaksettu pelata peliä loppuun kun alkoi nukuttaa jo ennen kahtatoista.
Lauantaina Samuli lähti kotiinsa ja siinä vaiheessa mun juhannusmoodi meni pois päältä. Lauantaina oli kaiken lisäksi niin huono olo kaikesta herkuttelusta, ettei oikeen mitään jaksanut tehdä. Minähän olin tosiaan ostanut juhannukseksi Filmtownista 800 gramman karkkipussin :D Hehehe, ei oo enää yhtään karsua jäljellä. Nyt on taas hyvä aloittaa ne tervelliset elämäntavat vai miten se meni...

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti