perjantai 17. kesäkuuta 2016

Mitä mulle kuuluu?

 Kysymyssarja on Marjan blogista. 

Miten voit? 
Minä voin oikein hyvin. Tämä lähes kuukauden kestävä loma on tehnyt tosi hyvää. Olen päässyt kunnolla irroittautumaan koulusta ja olen saanut levätä ja tehdä kivoja juttuja.

Mitä toivot tällä hetkellä? 
Toivon, että tykkään olla tulevassa kesätyöpaikassani. Maanantaina alkaa työt, vanhaa tuttua siivousta, mutta uudessa paikassa. Hieman jännittää, millaiset on työajat, millaiset työkaverit on, ja muutenkin mikä on meininki. Lisäksi toivon huomiseen kisaan hyvää säätä ja hyvää juoksutuntumaa!


Mitä olet syönyt tänään?
Minähän olen syönyt kuulkaa aamulla banaanin ja kaksi pientä päärynää, muutaman Punnitse ja Säästä -namun, vähän tonnikala-tortillalasagnea, salaattia, donitsin, kahvia sekä kanaa ja kuskusia. Niin ja suklaavanukkaan.

Mikä on suosikkihedelmäsi?
Hmm, mitenhän tämä liittyy siihen mitä mulle kuuluu... En tiedä mikä on mun suosikkihedelmä, vähän olen kyllästynyt kaikkiin. Mutta sanotaanko nyt että vaikka banaani, se on nopea välipala ja siitä saa hyvin energiaa. 


Mitä ajattelit tehdä huomenna? 
Huomenna on kisat Ylivieskassa! Eli olen menossa sinne juoksemaan kymppiä. Viime vuonna juoksu meni niin huonosti, että haen nyt selkeää parannusta aikaan.  Muusta en sitten tiedäkään, varmaan palaudun kisasta ja otan rennosti.

Kenen kanssa nukuit viimeksi? 
Naapurin ;) No ei vaan ihan ukkoni kanssa tietysti <3

Mitä luet tällä hetkellä?
No tätä.... Ja jos kirjasta puhutaan niin vanhaa psykologian oppikirjaani, Mielen maailma 1, psykologian perustiedot. Just for fun.

Viimeksi katsottu elokuva?
Hmmm... En kyllä yhtään muista milloin olen viimeksi katsonut elokuvan saatika mikä se olisi ollut. Enemmän olen sarjoja viimeaikoina katsellut. 

Kuka soitti sinulle viimeksi?
Töistä joku.

Mille nauroit viimeksi?
 No en kuule muista. 

Viimeisin ostos?
Arnoldsin kaneli-sokeridonitsi ja kahvi, ahhh.

Minne haluaisit matkustaa juuri nyt?
Voih, mihin vaan!

Mitä toivot syntymäpäivälahjaksi?
Aika kaukainen toive, kun synttäreihin on puoli vuotta. Mut sanotaan vaikka että corgin pentua :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti