maanantai 6. kesäkuuta 2016

Treenikatsaus viikkoon 22

Pari viikkoa sitten valittelin, että sykkeet ovat taas aika korkealla. Luulen, että se johtui ihan vain siitä, että en ollut palautunut kunnolla puolimaratonista. Nyt peruskestävyystreenillä keskisyke oli alle 150, mikä on minulle tosi matala. Jee!
Viikko oli muutenkin kevyempi. Kävin vain parilla hölkällä ja kevyttä pyöräilyä tuli tehtyä aika paljon. Liikunnat ajoittuivat arkeen, sillä viikonlopun ylioppilasjuhlien takia en kerennyt viikonloppuna treenaamaan ollenkaan. Mutta eipä se haittaa, takana oli muutenkin kahdeksan päivän treeniputki ilman kokonaista lepopäivää. 
Muutenkin mulla on nyt tosi hyvä liikuntamotivaatio päällä! Tykkään juoksusta, tykkään käydä spinnissä, tykkään tehdä kotona lihaskuntoa, tykkään kaikesta! Tykkään myös syödä herkkuja... Siispä tästä päivästä alkaen aina juhannusaattoon asti ollaan mun veljen kanssa karkki-sipsi-limsa kiellossa. Jäätelö on sallittu koska kesä. Nyt on sitten oiva tilaisuus kokeilla kaikkia terveellisiä reseptejä, joiden kokeilua olen ajatellut jo pitkään, mutta olen aina korvannut ei-niin-terveellisillä -leivonnaisilla. JA lisämotivaatioksi: jos repsahtaa, pitää maksaa toiselle 5 euroa. 


Maanantai: Kevyttä pyöräilyä 16 km, lihaskuntopiiri 45 min.
Tiistai: Hölkkää 4,5 km / 30 min. Kevyttä pyöräilyä noin 9 km.
Keskiviikko: Spinning 43 min, keskisyke 151, huippu- 184.
Torstai: Reisi-vatsa-peppu treeni 15 min. Kevyttä pyöräilyä.
Perjantai: Hölkkää 6,25 km / 42 min. 
La-su: Lepo.

Kuva weheartit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti