sunnuntai 11. syyskuuta 2016

Syyskuun Livbox

Syyskuun Livbox oli elokuun boxiin verrattuna positiivinen yllätys. Boxin avaamisen jälkeen jäi hyvä mieli, kun taas viime kuussa olin hieman pettynyt. Aloitetaan boxin (miksi ihmeessä kirjoitan joka kerta ensin bloxin...) läpikäynti mun suosikkituotteilla, jotka ihme ja kyllä olivat hiustuotteita.


Schwarzkopf Bonacure moisture kick hoitosuihke oli mulle ennestään tuttu, ja tämä tuli niin tarpeeseen! Tällä hetkellä mun hiukset ovat todella kuivat ja sähköistyvät äärimmäisen helposti, joten tämä tuo helpotusta niille. Tietysti parhain apu mun hiuksille tällä hetkellä olisi leikkaus, muttamutta.. Vihaan parturissa käymistä :D 
Cutrin Chooz refreshing kuivashampoo oli Uino Ainon suosikki. Hänen You Tube kanavaansa olen ihan viikko sitten alkanut seuraamaan, enkä yhtään tiennyt / muistanut, että hänen valitsemansa tuote löytyisi bloxista boxista. Kuivashampoota en ole käyttänyt pitkään aikaan, mutta tällä hetkellä tarvetta löytyy sillekin. Nykyään niinä päivinä, joina en liiku yhtään en myöskään jaksa käydä suihkussa. Ja kyllähän se seuraavana päivänä hiuksissa näkyy, joten tämä on niiden päivien pelastaja. 
Molemmat tuotteet ovat näytekokoisia.


Dermalogican skin hydrating booster oli boxin arvokkain tuote. Pelkästään tuon 10 millin näytteen arvo oli 31 €. Tuote on tarkoitettu kuivalle iholle, joten tämä menee mulla kaappiin odottamaan pakkasia ja ihon kuivuutta. 
Korresin basil lemon suihkugeeli menee myös kaappiin odottamaan vuoroaan. Mä ihan tykkään tuommoisista näytekokoisista saippuoista, niitä on hyvä ottaa matkalle mukaan niin säästää mukavasti tilaa kun ei tarvi täysikokoisia purkkeja raahata mukanansa. 


Isadoran inliner kajal silmänrajauskynä oli myös yksi mun suosikeista. Yleensä olen tehnyt silmän sisärajaukset valkoisella kynällä, mutta joskus se saa mun silmän punoittamaan eikä toisaalta ole ehkä se luonnollisin väri. Tämä nuden värinen kynä (sävy 56 blonde) tekee sisärajauksesta luonnollisemman näköisen kuitenkin kirkastamalla katsetta. Tämä tulee olemaan mulla kovassa käytössä. 


Lumene hellävarainen silmämeikinpoistoaine ei niinkään herättänyt suuria tunteita. Mä en juurikaan käytä vedenkestävää ripsiväriä, joten silmämeikinpoistoaineelle mulla ei juurikaan ole tarvetta, kun meikin saa pestyä pois ihan tavallisella kasvojenpesuaineella. Mulla on vielä edellistäkin s.meikinpoistoainetta jäljellä, joten tämä menee kaappiin odottamaan.
Makiashin kynsilakka ei myöskään ollut kovin mieluinen, sillä en paljoa kynsiä lakkaile. Sävy on kuitenkin ihan kiva, joten enköhän tätä tule silti kokeilemaan. 

Boxille annan arvosanaksi 3,5/5. Kolme tuotetta olivat sellaisia, joista pidin paljon, muista en niin paljon, mutta yhtäkään todella tympeää tuotetta ei ollut. Boxista sai myös kunnolla rahoille vastinetta, sillä se sisälsi arvokkaita tuotteita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti