maanantai 17. lokakuuta 2016

Treenikatsaus viikkoihin 40 ja 41

Vihdoin oon päässyt hieman liikkumaan. Juoksun pariin en ole vielä palannut, mutta vähän lihaskuntoa olen tehnyt, niinkuin oli tarkoituskin tässä kuussa. 
Tarkoitus olisi ehtiä tekemään kolmesti viikossa lyhyt lihaskuntotreeni ja jos edes kerran viikossa tekisi jotain aerobista. Lihaskuntotreenit teen Sportyfeelin instagram-tilillä olevan reboot-haasteen mukaan. Tuon tarkoituksena on tehdä treeni joka päivä mutta mulla ei semmoiseen ole aikaa. Ihan hyvin yhdestä 20 minuutin treenistä saa hien päälle. Tuli muuten myös huomattua että mulla ei jaloissa ole yhtään voimaa!

Viikko 40 
Tiistai: Lihaskuntotreeni 29 min, liikkeinä nopea vuorikiipeilijä 3 x 30s, askelkyykkyhyppy 3 x 30 s, polvennostojuoksu 3 x 30s, liikkuva lankku 3 x 20, punnerruksia ( 5 x leveä ote, 5 x kapea ote) 2 x 10, lisäksi liikkeitä lonkanloitontajille. 

Lauantai: Käsitreeni 14 min.

Sunnuntai: Ulkoilua 2 tuntia Pokemon Gon kanssa. Lihaskuntotreeni 28 min, liikkeet polvennostojuoksu 3 x 30s, nopea vuorikiipeilijä 3 x 30s, liikkuva lankku 3 x 20, punnerruksia 2 x 10, rapukävely 3 x 20, lisäksi liikkeitä lonkanloitontajille.



Viikko 41 
Tiistai: Sählyä noin 55 min, keskisyke 163, maksimi 200. 

Keskiviikko: Lihaskuntotreeni 18 min, liikkeinä askelkyykkyhyppy 3 x 30s, polvennostojuoksu 3 x 30s, räjähtävä punnerrus 2 x 10, rapukävely 3 x 20, lankku + syväkyykky 3 x 15. 

Lauantai: Kevyttä kävelyä noin 20 min. Lihaskuntotreeni 23 min, liikkeet nopea vuorikiipeilijä 3 x 30 s, liikkuva lankku 3 x 20, räjähtävä punnerrus 2 x 10, lankku + syväkyykky 3 x 15, kierto kahvakuulalla 3 x 20 + liikkeitä lonkanloitontajille.

Sunnuntai: Kävelyä luontopolulla noin 75 min. Venyttelyä 20 min.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti