sunnuntai 6. marraskuuta 2016

Treenikatsaus viikkoon 44 - takaisin juoksun pariin!

Hei ja hoi! 
Juoksutauko on nyt ohi ja nyt on vain pakko tehdä kalenterissa aikaa lenkkeilylle. 
Tiistaina kävin ekan kerran hölkällä sitten maratonin. Ja kylläpä sen reippailun vaikutuksen taas huomasi. Yleensä olen tiistaisin siinä viiden aikaan todella väsynyt ja nälkäinen ja haluaisin vain kotiin pianotunnin pitämisen sijaa. Nyt kuitenkin kävin siinä kolmen aikaan vähän hölkällä ja kas kummaa, iltapäivällä oli hyvin energiaa. Näistä tiistai-iltapäivän lenkeistä on kyllä pakko pitää kiinni. 

Muuten juoksu ei ole parhaiten kulkenut, vauhti on ollut todella hidasta, selkään lapojen väliin sattuu ja kaiken huipuksi tuntuu, että vasemman jalan penikassa on hieman tuntemuksia. Mutta en mä nyt olettanutkaan että puolentoista kuukauden tauon jälkeen juoksu kulkisi vanhaan malliin. Tämän tauon aikana olen kuitenkin maagisesti oppinut päkiävoittoisen askelluksen! Kokeilin sitä kesällä aina silloin tällöin lenkkien lomassa, mutta en koskaan koko lenkkiä juossut päkiä edellä. Nyt kun lähdin juoksemaan aloitin automaattisesti päkiäaskelluksella ja sillä tuli vedettyä kaikki lenkit. Levossa tapahtuu ihmeitä. 

kuva weheartit 

Ma: Lepo.
Ti: Hölkkää 40 min, 5,4 km, keskisyke 155, -vauhti 7:25 min/km.
Ke: Lepo.
To: Lepo.
Pe: Hölkkää ukon kanssa 35 min, 4,9 km, keskisyke 156, -vauhti 7:02 min/km.
Lihaskuntotreeni kotona 13 min.
La: Hölkkää 61 min, 8,5km, keskisyke 157, -vauhti 7:10 min/km.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti