perjantai 25. marraskuuta 2016

Treenikatsaus viikkoon 46 - ei vieläkään täydellinen treeniviikko!

Viime viikko oli sentään hieman parempi treenien kannalta kuin edeltävä, mutta ei vieläkään mun tavoitteiden mukainen. Lenkkejä tein neljä, mutta lihaskunto jäi kokonaan tekemättä. Lisäksi mua alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään kun lenkeillä vauhti on hidasta lönköttelyä, mutta sykkeet kuitenkin semi korkeat. Ja miksi musta tuntuu, että voisin ja olenkin tästä samasta asiasta valittanut joka treenipostauksessa jo vuoden päivät :D 

Viikon paras treeni oli lauantain kova treeni. Siinä tein yhteensä 1500 metrin verran eri mittaisia vetoja, ja vetoihin kulunut aika yhteensä kertoo sen hetkisen kunnon 1500 metrillä. Aika jännä! Ja todella hyvä treeni tehdä esim. vaikka kuukauden välein niin saa konkreettista tietoa kunnon kehittymisestä. Treeni kulki näin: alkuun lämppää 20 min hölkäten (2,8km). Sitten vedot rennon kovaa. Itse otin ehkä vähän turhankin kovaa... Ensimmäinen veto 100 metriä, jonka jälkeen palautellaan 100 m. Seuraava veto 300 metriä, palautus 150 m. Kolmas 600 m, palautus 200m. Neljäs 400 m, palautus 200 m. Viimeinen veto taas 100 metriä. Mun vetoihin kulunut aika: 100m / 25s, 300m / 68s, 600m / 2 min 28s, 400m / 1min 37s, 100m / 19s. Yhteenlaskettuna aikaa kului kokonaisuudessaan 5 min 55s, johon olen todella tyytyväinen. Saman ajan juoksin 9. luokalla koulun liikuntatunnilla kun meillä oli 1500 metrin juoksu.

Kuva weheartit.

Ma: Hölkkää 44 min / 6,2 km. Keskisyke 158, -vauhti 7:05 min/km.
Ti: Hölkkää 34 min / 4,9 km. Keskisyke 158, -vauhti 7:00 min/km. 
Ke - pe: Lepo.
La: Juoksu 37 min / 5,6 km.
Su: Hölkkää 1h 29 min / 12,2 km. Keskisyke 156, -vauhti 7:20 min/km.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti