maanantai 5. joulukuuta 2016

Blogi tauolle

Olen tässä jo pitkään pohtinut mitä teen tämän blogin kanssa. Ei ole ollut aikaa ottaa kuvia eikä kirjoittaa. Täytyy myöntää, ettei oikein ole ollut kiinnostustakaan. Niinpä päätin, että jään määrittelemättömän kestoiselle blogitauolle. Ehkä en palaa koskaan, ehkä kirjoittelen silloin tällöin jotain, ehkä jatkan keväällä aktiivisesti juoksujuttujen parissa kun ensimmäiset kisat häämöttävät. Nyt vaan ei kertakaikkiaan ole aikaa eikä motia. Yleensä treenikatsauksia on ollut mukava kirjoittaa ja niistä on ollut paljon hyötyä mulle kun olen voinut verrata kehittymistäni ja treenien kulkua lukemalla vanhoja päivityksiäni. Osittain olenkin tehnyt niitä itseäni varten. Mutta nyt niidenkin kirjoittaminen tuntuu liian työläältä. Puhumattakaan kuinka työläältä tuntuu kuvailla jotain kuukauden suosikkeja tai leipomuksia, joiden reseptejä ajattelin jakaa tänne. Kuinka aikaa vievää kuvien käsittely on. Ja se tekstin kirjoittaminen. Kun ajattelenkin sitä prosessia, mitä vaaditaan yhden postauksen syntyyn saa mun stressikäyrät nousemaan. Kiitos ei. 
Jotenka, kiitos kaikille, jotka on mun sepustuksia jaksaneet lueskella! Tätä blogia oon pitänyt niin monta vuotta, että saapa nähä kuinka sitä osaa elää, kun enää ei tarvitse miettiä mitä blogiin kirjottaisi :D 
Mut joo, ei muutaku oikein ihanaa joulunodotusta kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti