maanantai 13. helmikuuta 2017

Treenikatsaus viikkoon 6

Treenien osalta viime viikko oli kevyempi kuin edellinen. Arkena ei juurikaan tullut liikuttua. Syytän pakkasia sekä keskiviikko ja torstai iltana olleita konsertteja, joissa olin soittamassa. Noina päivinä ei oikeastaan aikaa lenkille ollu ollenkaan. 
Maanantaina tein kevyen lihaskuntotreenin kotona, liikkeinä räjähtävä punnerrus 2 x 10, askelkyykky polvennostolla 3 x 8, sivulankkupidot 3 x 30s, linkkuveitsi 3 x 10 ja kirppuhypyt 3 x 8.
Maanantain jälkeen tulikin kolmen päivän treenitauko. Perjantaina ja lauantaina kävin hiihtämässä kympit. Samalla tuli 220 hiihtokilometriä täyteen, mikä tarkoittaa sitä, että tämän talven hiihdot on nyt hiihdetty. Siispä kävin sunnuntaina tekemässä vauhtileikittelylenkin. Alkuun juoksin 2 kilsaa rauhallisesti ja sitten alkoi vauhtileikittelyosuus. Juoksin 3 settiä neljänkymmenenviiden, kolmenkymmenen ja viidentoista sekunnin kovia vetoja, jokaisen vedon jälkeen hölköttelin pari minuuttia palauttavasti. Loppuun vielä reilu kilometri ihan kevyttä hölkkää. Kokonaisuudessaan kilsoja kertyi tälle lenkille 6,5. 



Ma: Kevyt kotitreeni 16 min.
Ti-to: Lepo.
Pe: Hiihto 10 km / 40 min.
La: Hiihto 10 km / 38 min.
Su: Lenkki 6,5 km / 43 min. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti