maanantai 27. maaliskuuta 2017

Treenikatsaus viikkoon 12

Viime treeniviikko oli kevyt, sillä lauantaina juoksin kisoissa. Siitä voit lukea edellisestä postauksesta. 
Maanantaina juoksin kuuden kilsan pk lenkin. Tiistaina treenasin kotona käsiä. Keskiviikkona juoksin taas kevyen kuuden kilsan lenkin, tällä kertaa tein lenkin puolessa välissä viisi sadan metrin rentoa vetoa. 
Torstai oli lepopäivä ja perjantaina kävin kevyesti ulkoilemassa noin kaksi tuntia samalla Pokemonia pelaten ja lintuja kuvaten. Ulkoilessa tuli aika kylmä ja sen jälkeen olikin vähän sairas olo. Hieman kuumotti, että tulisin kipeäksi, mutta onneksi olin kuitenkin lauantaina aivan terve. 
Lauantaina oli ne kisat ja sunnuntaina käytiin ukon kanssa kevyesti tunti pelaamassa Pokea. Illalla tein vielä pitkät venytykset ja rullailin erityisesti pohkeita. Jalat on kyllä olleet tukossa kisojen jälkeen, joten taidan vielä tänään maanantainakin pitää lepoa juoksusta. 


Huomasin muuten, että viime vuonna olen aina kisaviikoilla tehnyt toisenkin kovan treenin ennen viikonlopun kisoja. En tiedä kuinka järkevää tai järjetöntä se on ollut, mutta nyt ainakin tuntuu siltä, että mielummin otan kisaviikolla muut treenit kevyesti. 

Ma: Juoksu 6 km / 40 min, keskisyke 150, -vauhti 6:41 min/km.
Ti: Käsitreeni kotona 21 min.
Ke: Juoksu 6 km / 38 min, keskisyke 154, -vauhti 6:22 min/km.
To: Lepo.
Pe: Kevyttä ulkoilua noin 2 h.
La: Kisat. Juoksu 7,9 km / 37 min. Verkat yhteensä noin 3 km.
Su: Kevyttä ulkoilua noin 1 h.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti