lauantai 27. toukokuuta 2017

Ruokapäiväkirja arjelta

Oon kevään aikana jo pari kertaa aloittanut kirjaamaan syömisiäni ylös ja jakamaan täällä blogissa mutta aina se on jäänyt puolitiehen. Milloin ahdisti omien ruokailujen julkaiseminen ja milloin tympäsi kaiken ylös kirjaaminen. Tällä viikolla, joka on muuten mun kesälomaviikko, päätin että nyt mä sen teen. Tässä tulee nyt ruokailut maanantaista torstaihin ja viikonlopulta päikky tulee sitten myöhemmin erikseen. Kuvat ovat taattua puhelinlaatua.

Maanantai 22.5 

Klo 9: kaurapuuroa (2dl vettä, 0,5 dl kaurahiutaleita, 1 rkl pellavarouhetta), 2 rkl itsetehtyä omenasosetta, loraus maitoa. Kuppi vettä, johon sekoitettu 1 tl MSM-jauhetta, 1 monivitamiini- ja hivennäisainetabletti. Puoli kuppia maitokahvia.

klo 13: 1,5 feta-pinaattipihviä, kermaviilikastiketta, 1 pala savulohi-mozzarellapitsaa, valkosipulimurskaa, salaattia, 2 lasia vettä, kuppi maitokahvia, pallo jäätelöä.

klo 17: banaani, kourallinen maapähkinöitä (suolaton), 2 riisikakkua margariinilla. 

klo 19: 40 min hölkkää 

klo 20.15: pieni annos pekoni-pastapaistosta (pasta täysjyvää), 1 dl pakastepapuja, vettä.

klo 21: 50 min ulkoilua Pokemonin kanssa.

Vettä yhteensä noin 1,5 l. 

* Joku syömästäni sai mahan sekaisin, lenkillä siihen sattui, oli ilmavaivoja ja vatsa turposi. Yleensä mulla ei ole mahan kanssa ongelmia kunhan en hirveänä syö laktoosipitoisia asioita. 
* Miksi ihmeessä laitoin ruokaan pekonia? Vihaan pekonia! Ruoan valmistuksen aikana pekonin haju oksetti. Onneksi sitä lopulta oli annoksessani vain vähän.





Tiistai 23.5

klo 9.30: 1 vehnäsämpylä, päällä margariinia, 2 siivua kermajuustoa, kurkkua. Lasi maitokaakaota,  kuppi vettä, jossa 1 tl MSM-jauhetta, puoli kuppia maitokahvia, 1 monivitamiini- ja hivennäisaine tabl. 

klo 12.45: 5 kasvispyörykkää, ruskeaa kastiketta, puolikas peruna, salaattia, jossa vihreää salaattia, herne-maissia, perunasalaattia, tomaattia, 1 rkl auringonkukan siemeniä, salaatin kastiketta. Lasi rasvatonta maitoa ja vettä. 

klo 15.15: banaani, kourallinen maapähkinöitä.

klo 16.10: kuppi maitokahvia, 1 keksi.

klo 18.30: eilistä pekoni-pastapaistosta, kuppi vettä.

klo 19.30: jumppa 20 min.

klo 21.15: 3 pinaattilättyä, 4 riisikakkua margariinilla. 

Vettä yhteensä n. 1,6 l. 

Keskiviikko 24.5

klo 9.30: kaurapuuroa (sama kuin maanantaina), 1,5 rkl punaherukkasurvosta, tilkka maitoa. Lasi vettä + MSM, puoli kuppia maitokahvia.

klo 12.30: iso tumma bagel, täytteenä tuorejuustoa, salaattia, tomaattia, mozzarellaa. Vettä.

  klo 14.30: hölkkää 60 min.

klo 15.50: Elovena välipalajuoma.

klo 16.30: banaani.

klo 20-21: kolme voileipäkeksiä, pari nokaretta juustoa, salaattia + kastiketta. Toskapiirakan pala, mini annos omena-raparperipaistosta (vegaani), n. 10 suklaakonvehtia, pieni kuppi maitokahvia, vettä pitkin iltaa. 

Vettä yhteensä n.1,5 l. 

* Meillä oli illalla tanssiaiset ja tiesin että siellä saa jotain syötävää niin en syönyt kotona päivällistä. Itse en tanssinut, koska ei ollut fiilistä. Lähdin kotiin 00.00 mutta unta sain vasta joskus kahden aikaan.

Torstai 25.5 

klo 11.30: Yksi itsetehty siemensämpylä, margariinia ja juustoa. Vettä. Maitokahvi.

klo 15: Alkusalaatti: salaattisekoitus, kurkku, persikka, säilykepaprika, salaatinkastike, siemeniä. Kanaburgeri bataattiranskalaisilla. Vettä.


1,5 h kevyttä ulkoilua Pokemonin ja lintukuvauksen parissa.

Illalla iso Ben & Jerry's jäätelöpurkki KO-KO-NAAN.

Vettä yhteensä noin 1 l.

*   Aamupala tuli syötyä todella myöhään, koska päästiin ylös sängystä vasta joskus yhdeltätoista kiitos huonosti nukutun yön. 
* Kanaburgerista en syönyt kaikkea ja batuista tuskin puoliakaan. 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti