maanantai 15. toukokuuta 2017

Treenikatsaus viikkoon 19

Viime viikko oli kisaviikko, joten treenit tuli tehtyä kevennettyinä. 
Maanantaina tein viimeisen kovahkon treenin ennen perjantain kisaa. Juoksin hyisessä säässä lämmittelyksi 1,5 km, jonka jälkeen tein kaksi kilsan vetoa. Ensimmäinen veto keskivauhdilla 4:38 min/km, keskisyke 177. Tämän jälkeen kolme minuuttia palauttelua. Toinen veto keskivauhdilla 4:28 min/km, keskisyke 179. Jälleen kolme minuttia palauttelua. Jäähdyttelyä 1,6 km. Yhteensä treenille tuli mittaa 5,2 km.

Tiistaina kävin heti aamusta hierojalla. Satuin netistä huomaamaan, että Kaustisen evankelisella opistolla oli tarjolla ilmaista urheiluhierontaa hierojaopiskelijoilta. Vinkkinä, että jos tiedätte, että kotipaikkakunnallanne tai sen lähistöllä on hierojakoulutusta, niin kannattaa vilkuilla aika-ajoin heidän nettisivujaan. Opiskelijahierontaa saa pilkkahintaan ja näköjään joskus ilmaiseksikin! 
Tämä oli ensimmäinen kerta kun kävin opiskelijalla mutta hänen otteensa olivat ammattimaiset. Hän ensin katsoi ryhtini ja kokeili liikkuvuuttani. Hieronnan sain vielä kinesioteippausta vasempaan sääreen. 

Kuva we heart it

Keskiviikkona kävin Takomorunnersin järjestämällä yhteislenkillä. Hölköttelimme todella rauhallisella vauhdilla, mikä sopi kuin nenä päähän hieronnan jälkeisen päivän treeniksi. En muista kuinka pitkä yhteislenkki oli, mutta kun juoksin vielä kotiin sain kerrytettyä kilometrejä 6. 

Torstaina lepäilin, venyttelin ja rullailin kevyesti sääret, pohkeet ja ulkoreidet.

Perjantaina olikin kisa, josta voit lukea enemmän edellisestä postauksesta. 

Viikonloppuna lepäilin.

Ma: Juoksu 5,2 km / 38 min.
Ti: Hieronta.
Ke: Hölkkää 6 km / 50 min, keskivauhti 8:15 min/km, -syke 134.
To: Lepo.
Pe: Kisat. 10 km / 47min 40s. Keskivauhti 4:46 min/km.
La-su: Lepoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti