maanantai 29. toukokuuta 2017

Treenikatsaus viikkoon 21 - palauttava viikko

Viime viikko oli todellinen palautteluviikko. Vain kolme ihan super kevyttä lenkkiä, joista pisin oli 8,5 km. Mietin välillä että eikös mun pitänyt treenata puolikkaalle ja näin kevyttä ja lyhyttä treeniä pitää tehdä. Parempi sitten tällä viikolla juoksun kulkea loistokkaasti! 

Juoksin kolme lenkkiä, kaksi 40 min ja yksi 60 min. Hidasta hölköttelyähän tuo oli ja varomista ettei syke nouse liian korkealle. Toisen 40 minuuttisen lenkin aikana tein 8 x 100m rentoja mutta reippaita vetoja ja ai että tuntu hyvältä juosta pitkästä aikaa kovempaa. 
Lihaskuntoa jaksoin tehdä kahdesti. 20 minuutin jumpalla sai sykkeen nousemaan ja hien pintaan. 


Ma: Hölkkä 5,8 km / 40 min, keskisyke 150, -vauhti 6:55 min/km.
Ti: Kotitreeni 20 min, keskisyke 149.
Ke: Hölkkä 8,5 km / 60 min, keskisyke 151, -vauhti 7:04 min/km.
To: Todella kevyttä ulkoilua 1,5h.
Pe: Kotitreeni 20 min, keskisyke 148.
La: Hölkkä 6 km / 40 min, keskisyke 156, -vauhti 6:41 min/km.
Su: Kävelyä vajaa 4 km.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti