maanantai 7. elokuuta 2017

Treenikatsaus viikkoon 31

Jälleen kerran mulla oli kevyempi treeniviikko. Juoksin kolme kertaa, kävin salilla ja lisäksi tein keskivartaloa vahvistavia liikkeitä. 

Maanantaina tein Yogaiasta power pilateksen.

Tiistaina tein pilates flown.

Keskiviikkona kävin ekalla lenkillä. Tarkoitus oli juosta 40 minuutin pk sateessa, mutta kun olin kilsan päässä kämpältä välähti salama ja hetken päästä jyrähti ja päätin lyhentää lenkkiä. Sateessa voin juosta mutta ukkoseen en kyllä jää. Niimpä juoksin vain puoli tuntia ja 4,7 km.
Illalla tein Yogaiasta rentouttavan, yläkehoa avaavan harjoituksen. 

Torstaina iltavuoron jälkeen tein rentouttavan somaattisen venyttelyn.

Perjantaina lähdin lenkille. Tällä kertaa sykevyöstä oli loppunut patteri joten jouduin juoksemaan ilman sykkeenmittausta. Juoksin 45 minuuttia ja lenkin puolessa välissä tein 8 x 50 metrin kovaa mutta rentoa vetoa. Kilsoja kertyi 7,15km.


Lauantaina lähdin salille tekemään lyhyen treenin yläkropalle ja käsille.

Sunnuntaina kävin kevyellä lenkillä, jonka tilastot on hirveää luettavaa. 70 min, 9,5 km, keskisyke 151, keskivauhti 7:23 min/km. 
Syke oli todella korkealla enkä saanut pidettyä sitä mitenkään alle 150. Toivon että korkea syke johtui vain myöhään valvomisesta. Tällä hetkellä kurkku on kyllä vähän kipeä... 

Ma: Power pilates 30 min.
Ti: Pilates flow 40 min.
Ke: Juoksu 30 min / 4,7 km, keskisyke 149, -vauhti 6:22 min/km. Rentouttava yläkehoa avaava tunti 30 min.
To: Rentouttava somaattinen venyttely 30 min.
Pe: Juoksu 45 min / 7,15 km, keskivauhti 6:18 min/km.
La: Sali 35 min.
Su: Hölkkä 70 min / 9,5 km, keskisyke 151, -vauhti 7:23 min/km.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti